-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Steve odchodzi!
Date: Sat, 27 Aug 2011 12:03:00 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 177
Message-ID: <j3afgh$8se$1@mx1.internetia.pl>
References: <j36cbe$484$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
<j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-125-213.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1314439506 9102 77.253.125.213 (27 Aug 2011 10:05:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Aug 2011 10:05:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j...@p...onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015368
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-26 23:58, Pszemol pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> news:j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl...
>> W dniu 2011-08-26 22:40, Pszemol pisze:
>>> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
>>> news:j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl...
>>>> W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
>>>> (...)
>>>>> Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
>>>>
>>>> Ponieważ to prawda.
>>>
>>> Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
>>
>> Przykro mi - to jest prawda. Oczywiście możesz się z tym nie
>> zgadzać.
>
> Czyli uważasz, że masz monopol na prawdę absolutną.
Bawi mnie Twoja retoryka.
> Jesteś zatem fanatykiem.
Wręcz przeciwnie - posługuję się wiedzą oraz zdrowym rozsądkiem.
>>> No chyba że masz monopol na prawdę?
>>
>>> Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
>>> jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
>>> oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.
>>
>> Jak zwykle bredzisz i konfabulujesz. Zresztą to co napisałeś
>> w sposób wręcz wzorcowy potwierdza fakt, że w Apple genialny
>> jest marketing i dzięki temu istnieją na rynku.
>
> Czyli zgadzasz się, że nie ma sensu mówić tu o jakiejś prawdzie
> bo prawda w tym wypadku jest względna i zależy od preferencji
> indywidualnych konsumenta?
He, he, jak zwykle. Są klienci, którzy kupują wyroby Apple to
ma być potwierdzeniem, że to nie efekt genialnego marketingu.
Dobre :)
>>>> Design to jak najbardziej
>>>> czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
>>>> dyskutować. O wyglądzie również.
>>>
>>> No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.
>>
>> LOL - a kto Tobie powiedział, że ja oddzielam te dwie kwestie?
>> Może mi jeszcze napiszesz w jakim stopniu?
>
> Napisałeś w jednym zdaniu, że "design to jak najbardziej
> czysty marketing A FUNKCJONALNOŚĆ...." - czyli dwie
> te rzecz są dla Ciebie oddzielne.
Cóż ja mam tłumaczyć, skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?
>>> Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
>>> występuje w języku polskim.
>>
>> Ha, ha, ha - dobry marketing. Teraz będziesz wmawiać, że
>> w Polsce nie rozumieją, że design to nie tylko wygląd, bo
>> nie rozumieją języka obcego :) Dobre, dobre :)
>
> Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
> pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
> że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...
Może mam spytać przeciętnego użytkownika iPhona?
>>> Dobry projekt oprócz wyglądu
>>> uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...
>>
>> No popatrz - ktoś temu zaprzeczał?
>
> Ty, stawiając design i funkcjonalność w przeciwstawnych zdaniach
> podrzędnych zdania złożonego.
Ty jednak nie rozumiesz i na chwilowe potrzeby dyskusji nawet
będziesz usiłował zmieniać sens wypowiedzi innych, w szczególności
odnosząc się tylko do fragmentu, który sobie wyrwiesz z kontekstu.
>>>> O technice to może nie dyskutujmy,
>>>> ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
>>>> też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
>>>> marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
>>>> Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
>>>> woli "guru".
>>>
>>> To Twoja opinia i masz do niej prawo.
>>
>> To nie jest moja opinia tylko fakty. Ja im zaprzeczać nie będę.
>> 4GB RAM DDR3 kosztuje na rynku może z 200zł. To samo w Apple
>> 2kPLN :) Jest pewnie lepsze.
>
> Innowacyjność nie polega bowiem na tym, że zrobi się produkt
> taki sam jak konkurencja tylko z większym dyskiem i szybszym
> procesorem.
Znów konfabulacje i bredzenie - możesz mi wyjaśnić tę innowacyjność
w cenie pamięci sprzedawanych przez Apple?
> W przypadku iPoda innowacyjność polega np.
> na "magicznym" kółku do sterowania nim "dotykowo"...
> W przypadku iPhone innowacyjność polegała na wyśmienitym
> dużym ekranie o niezwykle dobrej czytelności, i wyjątkowo
> intuicyjnym, schludnym i prostym user interface. Tego nie miała
> konkurencja. Ani telefony z Windows Mobile ani Blackberry
> nie były ani proste ani funkcjonalne - były bardzo pokręcone,
> trudne w obsłudze i konfiguracji, niewygodne w użyciu...
Przecież to napisałeś powyżej to właśnie czysty marketing.
>>>> Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
>>>> Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
>>>> Wot innowacyjność u Apple :)
>>>
>>> Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?
>>
>> LOL - a najnowsze iPhone-y to były od ręki dostępne, czy też
>> kolejki społeczne się po nie ustawiały?
>
> Były dostępne w sklepach a nie tylko na wystawach i targach.
Były dostępne tak samo jak inne produkty, tylko jak zwykle
nie odpowiedziałeś na pytanie, czemu ich w sklepach nie było,
skoro miały być. Kolejki jak za PRL-u :) Naprawdę trzeba być
fanatykiem tej marki, by stać w takich kolejkach (społecznych), bawić
się w rezerwacje i co otrzymać w zamian?
>>> Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...
>>
>> To jakby nie mój problem.
>
> Ty widziałeś je w sklepach?
Owszem.
>>>> Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
>>>> bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.
>>>
>>> TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.
>>
>> No cóż, jak widać nie tylko ja tak podchodzę to tematu.
>
> Ale jak widać, jesteś w mniejszości.
W jakiej mniejszości? Czego?
>>> Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.
>>
>> A jak Tobie się pisze, że genialny marketing to zaczynasz bredzić,
>> że to nieprawda i jaki to Apple jest super...
>
> Bo nie zgadzam się z tezą że to TYLKO marketing.
> Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
> Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
> Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
> Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
> Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
> co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
> produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
> To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
> doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.
Twoje wyznaniowe bredzenie naprawdę nie robi na mnie wrażenia.
Na stoiskach elektronicznych bywam co jakiś czas, potrzymać w ręku
te boskie produkty Apple mam okazję, a do tego mam okazję nawet z nich
korzystać. Twoje bredzenie (i przekonanie, że to prawda) o ich jakości
wykonania, wyższości użytych materiałów jest naprawdę zabawne.
Najlepsze jest oczywiście na końcu - Ty wiesz, ze dla mnie liczy się
tylko cena i jestem w grupie, która nie docenia jakości.
Mam pytanie - masz etat w Apple, czy to tylko efekt indoktrynacji
kościoła z nadgryzionym jabłkiem w logo?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.11 10:09 Ghost
- 27.08.11 10:09 Artur Maśląg
- 27.08.11 10:12 Ghost
- 27.08.11 10:19 Artur Maśląg
- 27.08.11 10:27 Waldek Godel
- 27.08.11 10:58 Artur Maśląg
- 27.08.11 13:38 Pszemol
- 27.08.11 13:43 Pszemol
- 27.08.11 13:40 Pszemol
- 27.08.11 13:39 Pszemol
- 27.08.11 13:46 Pszemol
- 27.08.11 13:52 Pszemol
- 27.08.11 14:14 Pszemol
- 27.08.11 14:13 Pszemol
- 27.08.11 14:16 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=