  • Data: 2011-08-26 23:30:22
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Pt 26 08 2011 23:58, Pszemol pisze:

    > Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
    > pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
    > że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...

    Tak z ciekawości, dobierasz fon pod kolor lakieru do paznokci/torebki/butów?

    Słusznie. Nie kopmy leżącego.

    Ty jakiś metroseksualny jesteś :-(

> [...]
    > Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
    > Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
    > Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
    > Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
    > Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
    > co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
    > produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
    > To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
    > doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.

    Wiesz jak wygląda mój Slink? Prawie każda blacha poharatana że podkład
    wystaje. Błotniki tak pogięte, że cud że trzyma się kupy. Wygląda jak
    jedno wielkie nieszczęście. Ale w zamian ma 150-konny (choć marzę o dużo
    potężniejszym) motor. I właśnie motor, a nie blachy, jest w nim piękny:
    150 rozszalałych mustangów to jest to co kocham :-D

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D