eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSteve odchodzi!Re: Steve odchodzi!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 26 Aug 2011 23:16:10 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 106
    Message-ID: <j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j36cbe$484$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-125-213.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1314393494 5514 77.253.125.213 (26 Aug 2011 21:18:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Aug 2011 21:18:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j...@p...onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015324
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-26 22:40, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > news:j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
    >> (...)
    >>> Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
    >>
    >> Ponieważ to prawda.
    >
    > Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.

    Przykro mi - to jest prawda. Oczywiście możesz się z tym nie
    zgadzać.

    > No chyba że masz monopol na prawdę?

    A skąd - ja nie jestem wyznawcą kościoła Apple.

    >>> Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    >>> zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    >>> znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.
    >>
    >> LOL - przez Ciebie to naprawdę tylko wiara przemawia. Tu nie chodzi
    >> o krytykę produktów Apple-a, tylko o Twoją wiarę w ich wyższość,
    >> niezależnie od prawdy materialnej.
    >
    > Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
    > jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
    > oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.

    Jak zwykle bredzisz i konfabulujesz. Zresztą to co napisałeś
    w sposób wręcz wzorcowy potwierdza fakt, że w Apple genialny
    jest marketing i dzięki temu istnieją na rynku.

    >> Design to jak najbardziej
    >> czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
    >> dyskutować. O wyglądzie również.
    >
    > No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.

    LOL - a kto Tobie powiedział, że ja oddzielam te dwie kwestie?
    Może mi jeszcze napiszesz w jakim stopniu?

    > Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
    > występuje w języku polskim.

    Ha, ha, ha - dobry marketing. Teraz będziesz wmawiać, że
    w Polsce nie rozumieją, że design to nie tylko wygląd, bo
    nie rozumieją języka obcego :) Dobre, dobre :)

    > Dobry projekt oprócz wyglądu
    > uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...

    No popatrz - ktoś temu zaprzeczał?

    > Dobry design to bardzo mocne oręż w walce z konkurencją.

    No proszę - sam to teraz odkryłeś?

    >> O technice to może nie dyskutujmy,
    >> ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
    >> też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
    >> marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
    >> Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
    >> woli "guru".
    >
    > To Twoja opinia i masz do niej prawo.

    To nie jest moja opinia tylko fakty. Ja im zaprzeczać nie będę.
    4GB RAM DDR3 kosztuje na rynku może z 200zł. To samo w Apple
    2kPLN :) Jest pewnie lepsze.

    > A ja mam prawo się z nią nie zgadzać :-)

    Błąd - ja nie dyskutuję z Tobą (wprost), tylko z tezami, które
    stawiasz. Problem w tym, że w jakiś sposób musiałbyś udowodnić
    ich wiarygodność, a na obecną chwilę pozostaje tylko Twoja wiara
    w to, że są prawdziwe.

    >> Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
    >> Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
    >> Wot innowacyjność u Apple :)
    >
    > Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?

    LOL - a najnowsze iPhone-y to były od ręki dostępne, czy też
    kolejki społeczne się po nie ustawiały?

    > Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...

    To jakby nie mój problem.

    >> Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
    >> bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.
    >
    > TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.

    No cóż, jak widać nie tylko ja tak podchodzę to tematu.

    > Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.

    A jak Tobie się pisze, że genialny marketing to zaczynasz bredzić,
    że to nieprawda i jaki to Apple jest super...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: