  • 431. Data: 2008-01-02 18:41:19
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > A jakby byla oddzielna firma to jaki bylby ten interes?

    Pytasz, jaki interes ma firma sprzedająca dostęp do infrastruktury w
    sprzedawaniu dostepu do infrastruktury?

    > Czy Centertel to jest oddzielna wzgledem TPSA firma? Czy obie firmy nie
    > maja zadnego interesu we wspolnym dzialaniu, i w utrudnianiu zycia
    > wszystkim innym?

    Pewnie mają, dlatego przecież napisałem kilka razy, ze nie wiem, czy to
    wytarczy. Ale od tego trzeba zacząć.

    > Podzielenie TPSA na kawalki w stylu PKP wiele nie da, poza ew.
    > utrudnieniem przerzucania kosztow (=> upadlosc nierentownych czesci,
    > gdyby takie byly). Owszem, gdyby wlascicielami "ostatniej mili" byly np.
    > gminy (tak jak sa wlascicielami gruntow itp), wtedy mialoby to jakis
    > sens. Ale obawiam sie ze teraz juz na to za pozno.

    Najlepiej, żeby właściciel nie byłby ten sam, ale to pewnie będzie b.
    trudno przeprowadzić. Nawet jeśli byłby to i tak byłaby to lepsza
    sytuacja niż teraz, nie tylko z powodu utrudnień w przerzuczaniu kosztów.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 432. Data: 2008-01-02 18:52:19
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Nie podpisujesz z operatorem umowy na granie w Q2 tylko na dostęp do
    > internetu. A ten jest, tylko wolniejszy. Nie ma analogii. Analogia
    > byłaby, gdyby internet nie działał.

    Kupujesz bilet na samolot a nie gwarancję, że o określonej godzinie będziesz
    na miejscu. Przelot się odbędzie tylko że czasami się troszę opóźni.
    Analogia byłaby, jakbyś w ogóle nie poleciał.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 433. Data: 2008-01-02 18:54:22
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Przestań kłamać, nigdzie tego nie napisałem.

    <477abeaf$1@news.home.net.pl>

    A teraz przeproś i wyjdź.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 434. Data: 2008-01-02 18:58:05
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Ależ ja nie twierdzę, że to z miejsca rozwiąże wszystkie możliwe
    > problemy, twierdzę tylko, ze to podstawowy problem od którego rozwiązania
    > trzeba zaczać. Jak to nie pomoże, to można się zastanawiać co dalej. Ale
    > pewnie pomoże w wystarczającym stopniu.

    O, genianle. Panie Mietku, niech pan tu kopie, dokopiemy się do
    Australii. Jak się nie dokopiemy, to można się zastanawiać co dalej.
    Ale pewnie gdzieś się dokopiemy.

    > Ja piszę o udziale TPSA w rynku.

    Może w podwątku obok. Tutuaj dyskusja jest na inny temat. Dostęp
    do klientów TPSA, degradajca ruchu, te sprawy.

    > A Twoim zdaniem nie? W takim razie dziękuje za dyskusje, szkoda czasu.

    Tak, wyjdź i nie wracaj. Nikt ciebie tutuaj nie chce.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 435. Data: 2008-01-02 18:59:48
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > <477abeaf$1@news.home.net.pl>
    >
    > A teraz przeproś i wyjdź.

    Jezeli dla Ciebie stwierdzenie "firma X żyje ze sprzedaży domen"
    implikuje stwierdzenie "firma X nie sprzedaje nic, poza domenami" to już
    rozumiem, dlaczego dyskusja z Tobą wygląda jak wygląda. Oprócz ekonomii
    kiepsko u Ciebie także z logiką.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 436. Data: 2008-01-02 19:02:15
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Kupujesz bilet na samolot a nie gwarancję, że o określonej godzinie
    > będziesz na miejscu. Przelot się odbędzie tylko że czasami się troszę
    > opóźni. Analogia byłaby, jakbyś w ogóle nie poleciał.

    Niedziałający internet też w końcu zadziała. Analogia byłaby (mniej
    więcej), gdyby część klientów kierowana była np. do samolotów o gorszym
    standardzie.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 437. Data: 2008-01-02 19:06:31
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Niedziałający internet też w końcu zadziała. Analogia byłaby (mniej
    > więcej), gdyby część klientów kierowana była np. do samolotów o gorszym
    > standardzie.

    Niektórzy, jak ktoś na nich pluje, twierdzą, że deszcz pada.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 438. Data: 2008-01-02 19:09:47
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Grzegorz Staniak pisze:
    > On 30.12.2007, T <...@i...invalid> wroted:

    > A kogo to obchodzi? Chodzi o ogólny mechanizm, nie kwestie implementacji.
    >
    > GS

    Nie do zrobienia z kilku powodow.
    Jesli jest dazenie zeby cena za usluge odgornie byla niska - ustawowo +
    dodatkowo poziom overbookingu na niskim poziomie to okaze sie splajtuje
    wiele firm w tym ta w ktorej pracujesz :(.

    D.

  • 439. Data: 2008-01-02 19:15:02
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Tak, wyjdź i nie wracaj. Nikt ciebie tutuaj nie chce.

    Nie potrafisz inaczej?

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 440. Data: 2008-01-02 19:16:26
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Niektórzy, jak ktoś na nich pluje, twierdzą, że deszcz pada.

    Ja bronię pewnych zasad. Nie twierdzę, że TPSA zawsze gra uczciwie, bo
    nawet osobiście spotkałem się z przypadkami, kiedy moim zdaniem tak nie
    było.

    --
    http://tomasz.insane.pl