  • 421. Data: 2008-01-02 17:55:21
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Tym co piszesz potwierdzasz tylko swoją totalną ignorancję. Proponuję,
    > żebyś wypowiadał się w tematach o których masz jakiekolwiek pojęcie.

    Napisał to ten, który nie wie, że NASK sprzedaje łącza.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 422. Data: 2008-01-02 18:01:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Co konkretnie?

    Podział TPSA. Jakbyś nie wycinał idiotycznie kontekstu i nie odpisywał
    idiotycznie na każdy możliwy post to byś wiedział o czym jeszcze piszesz.
    Zatem: jakbyś dokonał podziału TPSA, który sam w sobie, bez ązdnych dodatkowych
    regulacji rozwiązałby wszytskie problemy. Słucham.

    > 50% (nie pamiętam dokładnej wartości, ale to mało wazne w tym przypadku)
    > rynku usług internetowych to byli klienci TPSA. Innymi słowy TPSA
    > kontrolowała połowę polskiego internetu, więc powstała sytuacja w której
    > mogła niemal dowolnie dyktować ceny peeringu.

    Nie. Mówimy o dostępie do klientów TPSA. Rozumiesz tekst pisany?

    > Sprywatyzowaniem państwowego monopolisty w całości?

    Aha i niby to konkretnie dokonało tego popsucia?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 423. Data: 2008-01-02 18:05:58
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Bo odsetek klientów z tym problemem to klucz do problemu. 100 klientów
    > dla TPSA to jak jeden dla sporej firmy. A więc incydent. Udowodnij, że
    > takie praktyki były powszechne, to można o tym rozmawiać.

    Udowodnij że Ziemia nie jest płaska.

    > A gdzie napisałem że nie sprzedaje? Piszę, z czego NASK żyje (żył).

    Udowodnij że w 1997 roku NASK żył w domen. To będzie ciekawe.

    > Chodzi. Nie robi mi to wystarczająco dużej różnicy.

    Udowodnij, że lubisz jeść gips.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 424. Data: 2008-01-02 18:26:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >Udowodnij że Ziemia nie jest płaska.

    Elementarne, drogi Watsonie. Gdzie najczęściej wycierają się buty? Na
    palcach i pięcie. Ergo, ziemia jest wklęsła.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I WILL NOT BURY THE NEW KID(Bart Simpson on
    \ K...@e...eu.org / chalkboard in episode 9F03)

  • 425. Data: 2008-01-02 18:26:54
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Nie, ma się tak samo, jak stwierdzenie, że ludzie wybierają neostradę,
    > bo odpowiada im jakość vs cena.
    >
    > M.
    Nie zawsze jest inna alternatywa. I wtedy lepiej mieć taki Internet niż
    żaden. Ot co...

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 426. Data: 2008-01-02 18:29:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > To piekarnia 50 metrów dalej obok dotuje?

    Nie, ale sprawdz ile tam chleb kosztuje :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 427. Data: 2008-01-02 18:31:01
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Wolniejsze działanie oznacza, że nie pograsz sobie w Q2 albo CS, nie
    > posłuchasz radia, nie będziesz w stanie wykonać zdalnej pracy (RDP/SSH)
    > albo wreszcie nie zdążysz wysłać zdjęć więc zamiast tego wykorzystasz IP
    > over wiaderka czyli DVD + kurier. To zupełnie tak, jakby nie starczyło
    > miejsca w samolocie.

    Nie podpisujesz z operatorem umowy na granie w Q2 tylko na dostęp do
    internetu. A ten jest, tylko wolniejszy. Nie ma analogii. Analogia
    byłaby, gdyby internet nie działał.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 428. Data: 2008-01-02 18:31:41
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Napisał to ten, który nie wie, że NASK sprzedaje łącza.

    Przestań kłamać, nigdzie tego nie napisałem.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 429. Data: 2008-01-02 18:35:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > Bzdura. Nie rozumiesz, że TPSA-infrastruktura byłaby oddzielną firmą?

    I co to by dalo?
    Kto by byl wlascicielem (akcjonariuszem) owej "oddzielnej firmy"?

    > Teraz TPSA nie ma interesu w udostepnianiu infrastruktury, szczególnie
    > tanio, bo wspiera w ten sposób konkurencję.

    A jakby byla oddzielna firma to jaki bylby ten interes?

    Czy Centertel to jest oddzielna wzgledem TPSA firma?
    Czy obie firmy nie maja zadnego interesu we wspolnym dzialaniu,
    i w utrudnianiu zycia wszystkim innym?

    > Dla TPSA-infrastruktura żadna
    > firma sprzedająca internet nie byłaby konkurencją.

    Wystarczy ze bylaby konkurencja dla spolki-siostry.

    Podzielenie TPSA na kawalki w stylu PKP wiele nie da, poza ew. utrudnieniem
    przerzucania kosztow (=> upadlosc nierentownych czesci, gdyby takie byly).
    Owszem, gdyby wlascicielami "ostatniej mili" byly np. gminy (tak jak sa
    wlascicielami gruntow itp), wtedy mialoby to jakis sens. Ale obawiam sie
    ze teraz juz na to za pozno.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 430. Data: 2008-01-02 18:36:20
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

> [...]
    > piszesz. Zatem: jakbyś dokonał podziału TPSA, który sam w sobie, bez
    > ązdnych dodatkowych regulacji rozwiązałby wszytskie problemy. Słucham.

    Ależ ja nie twierdzę, że to z miejsca rozwiąże wszystkie możliwe
    problemy, twierdzę tylko, ze to podstawowy problem od którego rozwiązania
    trzeba zaczać. Jak to nie pomoże, to można się zastanawiać co dalej. Ale
    pewnie pomoże w wystarczającym stopniu.

    > Nie. Mówimy o dostępie do klientów TPSA. Rozumiesz tekst pisany?

    Ja piszę o udziale TPSA w rynku.

    > Aha i niby to konkretnie dokonało tego popsucia?

    A Twoim zdaniem nie? W takim razie dziękuje za dyskusje, szkoda czasu.

    --
    http://tomasz.insane.pl