  • 291. Data: 2008-01-01 20:51:12
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Twoja ignorancja jest doprawdy żenujaca.

    Dwaplusbezdobrze zapoczątkowałeś akcję kształtowania postaw przedstawiawiających
    określanie zażenowania uczestnikami dyskusji. Wyższe założenia ideowe,
    a także dalszy rozwój akcji kształtowania postaw, bezapelacyjnie pozwala
    określić to postępowanie kwakmową.

    > A co do ekonomii to nie
    > wystarczy nauczyć się paru definicji, w czym jesteś dobry, przyda się
    > jeszcze trochę wyobraźni, której zupełnie Ci brakuje.

    Nie no, dobry jest. Co za szczęście, że nie mamy przyjemności osobiście.
    Mógłby zawsze np. nas opluć albo nawet kopnąć w piszczel! ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 292. Data: 2008-01-01 20:57:21
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

> [...]
    > Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój akcji kształtowania
    > postaw, bezapelacyjnie pozwala określić to postępowanie kwakmową.

    Po prostu nie widzę sensu w dyskusji, w której podważane są ogólnie znane
    i weryfikowalne fakty. To strata czasu.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 293. Data: 2008-01-01 20:58:16
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Raczej czytam.

    Raczej? A miałeś kiedyś przyjemność podróżować autobusem
    albo pociągiem? I ile czasu spędziłeś w banku zakładając
    konto albo w salonie kupując telefon GSM?

    > To jest rzeczywiście problem, ale w obrębie sprawności sądownictwa (i
    > różnych przepisów z tym związanych).

    No jasne, problem dotyczy tylko sądownictwa. Jakby go rozwiązac,
    to każdy wytaczałby kilkanaście spraw w ciągu roku, a zamiast
    chodzić do pracy zbierałby opinie biegłych i kolekcjonował dowody.
    Przecież zawsze można iść do sądu.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 294. Data: 2008-01-01 21:01:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello T,

    [...]

    > Twoja ignorancja jest doprawdy żenujaca. Jeśli twierdzisz, że precyzyjne
    > określenie modelu wykorzystania łącza przez statystycznego klienta z
    > danej grupy nie ma kluczowego znaczenia w planowaniu zakupów przez firmę,
    > to w zasadzie nie mam o czym z Tobą dyskutować.

    Łącza to nie kefirek w supermarkecie. Owszem - modeluje się takie
    sprawy ale metody i współczynniki są trochę inne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 295. Data: 2008-01-01 21:01:38
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Wiesz co to jest SLA?

    Zaliczasz odpowiedź "Śląskie Laboratoria Analityczne"? Problem
    polega na tym, że SLA definiowane nawet jako "Service Level Agreement"
    może oznaczać dowolną rzecz, nawet na ww. poziomie przydatności.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 296. Data: 2008-01-01 21:04:28
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Raczej? A miałeś kiedyś przyjemność podróżować autobusem albo pociągiem?

    Znam mniej więcej regulamin komunikacji miejskiej. :-) Przeczytałem
    kiedys z nudów, przyklejają w metrze.

    > I ile czasu spędziłeś w banku zakładając konto

    Sporo. Kont nie zakłada się raz na tydzień i można poświęcić te 10 minut
    na przeczytanie umowy, choćby po to, żeby potem nie marudzić na grupach
    dyskusyjnych.

    > albo w salonie kupując
    > telefon GSM?

    Miesiąc temu podpisywałem umowę na 12 miesięcy z Orange i przeczytałem ją
    w całości.

    Ty podpisujesz umowy bez czytania?

> [...]
    > każdy wytaczałby kilkanaście spraw w ciągu roku, a zamiast chodzić do
    > pracy zbierałby opinie biegłych i kolekcjonował dowody. Przecież zawsze

    To jest właśnie część tego problemu -- tak proste sprawy naprawdę nie
    wymagają tuzina rozpraw i kilku opinii biegłych.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 297. Data: 2008-01-01 21:06:12
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Zaliczasz odpowiedź "Śląskie Laboratoria Analityczne"? Problem polega na
    > tym, że SLA definiowane nawet jako "Service Level Agreement" może
    > oznaczać dowolną rzecz, nawet na ww. poziomie przydatności.

    No właśnie, samo SLA niewiele znaczy, liczy się TREŚĆ tej umowy.
    Widziałem już gwarancje SLA które nie gwarantowały w praktyce niemal
    niczego.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 298. Data: 2008-01-01 21:06:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:
    <CIACH>

    > Cały proces chwile potrwa, ale mniej więcej tak powinno być. Osobiście
    > uważam, ze lepszy byłby pewnie podział na kilka firm, nie na dwie.

    O, dałeś się. TPSA-Neostrada/DSL będzie kupować Internet od TPSA-Operator.
    Tylko. Bo tak. Tak jak to było w przypadku TPI, które starało się jak mogło
    aby mieć łącza do kogoś innegoi, ale TPSA dzielnie to utrącała.

    > Co jest najlepszym przykładem dobrodziejstw płynących z istnienia
    > konkurencji.

    Z regulacji. Bo wreszcie ten dostep do TPSA możesz kupić od kogoś innego
    bez ryzyka, że TPSA zdegraduje takie rozwiązanie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 299. Data: 2008-01-01 21:07:39
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 01.01.2008, T <...@i...invalid> wroted:

    > TPSA to sprywatyzowany państwowy monopol. Powstał w warunkach nie
    > mających nic wspólnego z wolnym rynkiem

    Tak zupełnie na marginesie - daj se spokój, OK? Monopol może równie dobrze
    powstać "w warunkach mających mnóstwo wspólnego z wolnym rynkiem", czego
    w historii liczne przykłady. Nie musisz przy okazji dyskusji ewangelizować
    grupy pod kątem swojej niewidzialnoręcznej religii.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 300. Data: 2008-01-01 21:08:56
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > Nie to mialem na mysli. Co innego zakaz majacy na celu regulacje
    > niezdrowej sytuacji na rynku zdominowanym przez monopol, a co innego
    > zakaz majacy na celu tupniecie nozka na wzglednie wolnym i
    > konkurencyjnym rynku.

    A który to rynek jest przepraszam wzglednie wolny i konkurencyjny?

    > Gdyby sie tego monopolu nie ruszalo, to nie tylko ruch z zagranicy bylby
    > zdegradowany, ale takze peeringi z sieciami uczelnianymi, co przeciez
    > przez bardzo dlugi czas mialo miejsce.

    Degradacja w większości brała się z tego, że te sieci "uczelnianiane"
    sprzedawały dostęp do TPSA klientom komercyjnym.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki