  • Data: 2008-01-02 16:29:33
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > No tak, powinieniem spokojnie poczekać aż napiszesz, że problem dotyczył
    > tylko kilkudziesięciu klientów, czyli niecałego 1%, bo tylko taką liczbę
    > obejmują dowody. To co nie jest udowodnione, nie istnieje. Ziemia w
    > czasie chrztu Polski była płaska. Hoho.

    Bo odsetek klientów z tym problemem to klucz do problemu. 100 klientów
    dla TPSA to jak jeden dla sporej firmy. A więc incydent. Udowodnij, że
    takie praktyki były powszechne, to można o tym rozmawiać.

    > Heeloł?! Znalazł się znawca rynku. Uświadamiam: NASK sprzedaje i
    > sprzedawał dostęp do Internetu.

    A gdzie napisałem że nie sprzedaje? Piszę, z czego NASK żyje (żył).

    > Czyli jednak nie chodzi o to, że lubisz gips w chlebie ani że nie robi
    > to różnicy, tylko że nie masz czasu biegać za każdą taką sprawą? Bingo!

    Chodzi. Nie robi mi to wystarczająco dużej różnicy.

    --
    http://tomasz.insane.pl