  • From: T <...@i...invalid>
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: 30 Dec 2007 22:57:58 +0100

    Wojciech Apel pisze:

    > Widzisz - pierwszym zadaniem pa?stwa jest okre?liae co jest dobre a co
    > z?e.

    No ładnie, juz się "dowiedziałem", że Państwo ma dyktować operatorom
    poziom oversellingu, a teraz okazuje się, że ma też rozstrzygać kwestie
    moralne. Pięknie.

    > Egzekucja tego jest spraw? wtórn? (oczywi?cie lepiej jest jak jest
    > to egzekwowalne) ....

    Bzdura, nieegzekwowalne prawo ośmiesza prawo jako takie w oczach tych,
    którzy go powinni przestrzegać. Nie ma chyba nic gorszego niż martwe
    przepisy.

    > Ale zwróae uwag? - dyskusja zacze?a si? od tego, ?e p. Stre?y?ska
    > obieca?a zabraae si? za egzekwowanie niemorlano?ci w umowach z abonentami
    > - a koledzy in?ynierowie i technicy udowadniaj?, ?e po co to robiae, ?e
    > si? nie da, ?e lepiej.... no w?asnie? Co lepiej?

    Bo się nie da. Jak się nie da to się nie da. Podaj mi jakąkolwiek metodę,
    to albo pokażę Ci jej obejście albo udowodnie, że jest niemożliwa do
    zrealizowania. Z równym skutkiem możnaby przeforsować ustawę likwidującą
    AIDS.

    --
    http://tomasz.insane.pl