  • Data: 2007-12-30 22:07:41
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Oczywiscie ze prawda - spojrz w cennik, przyklad: najtansza neostrada ze
    > strony TP kosztuje (w ciagu 3 lat) 1346,40 zl, "normalna cena" wynosi
    > teoretycznie 6060,96 zl.
    >
    > Dla opcji 6 Mb/s roznica jest mniejsza, ale wciaz jest to odpowiednio
    > 3836.40 zl oraz 10496,88 zl.

    Nie chce mi się czytać tej umowy, ale jeśli nie dopuszcza zerwania umowy
    w trakcie jej trwania i wyrównania różnicy pomiędzy abonamentem
    promocyjnym a normalnym, za okreś WYKORZYSTANY, to tego typu zapisy były
    już niejednokrotnie podważane przez sądy. ZTCP można je znaleźć z
    rejestrze klauzul zakazanych. Więc i tutaj jest juz narzędzie
    przeciwdziałania takim praktykom.

> [...]
    > (rynkowej albo np. ceny obowiazujacej dla umow 12-miesiecznych), musisz
    > zaplacic cene, za ktora nikt tej uslugi nie kupuje.
    >
    > Czy jesli zobaczylbys w sklepie ziemniaki po 10 zl/kg, to nazwalbys to
    > normalna cena? Czy jesli sprzedawca sprzedawalby Ci te same ziemniaki po
    > 2 zl/kg, ale tylko pod warunkiem, ze bedziesz codziennie kupowal ich 1
    > kg przez 3 lata (albo doplacisz do "normalnych" 10 zl/kg w przypadku
    > wczesniejszej rezygnacji), to uwazalbys to za "oczywiste" i uczciwe? Juz
    > nawet bez argumentu, ze dzialalnosc innych sklepow bylaby niemozliwa.

    Tak. [Zresztą zaraz znalazłby się ktoś, kto by zaoferował je za 2,50 bez
    umowy]

    > I powiedzmy ze 1% klientow pojdzie do sądu i 50% z nich wygra - o to
    > chodzi?

    Więc co? Chcesz utworzyć jakiś nadsąd, w postaci np. p. Streżyńskiej?

    --
    http://tomasz.insane.pl