  • 11. Data: 2010-09-02 06:49:09
    Temat: Re: Sterownik czasowy
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > Skoro nie jesteś elektronikiem, to po co się pchasz na forum dla
    > elektroników?

    ale zabłysnąłeś, jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz!
    a niby gdzie mam zapytać na pl.misc.dieta?

    > Szukasz tutaj niańki, która nie dość, że przygotuje papu, to jeszcze
    > nakarmi? Ta grupa jest również dla elektroników a nie dla lamerów,
    > którzy za darmo chcą wszystko.

    o ile wiem grupy nie są po to by się ogłaszać i robić coś za kasę
    a ty pewnie wszystko od samego wyjścia z łona matki wiedziałeś - wkurwiają
    mnie tacy goście co się uważają że wszystko wiedzą a piszą tyko takie bzdety
    jak ty a nic konkretnego

    --=olo=--

  • 12. Data: 2010-09-02 06:55:43
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    Nikt nie będzie zachęcał cię do robienia według jego projektu urządzenia
    na 230V skoro nie jesteś elektronikiem.
    (...)
    dzięki za tyle - może coś metodą prób i błędów zrobię skoro tu jakoś tylko
    prawie wszyscy za kasę chcą pomagać - dziwna grupa, jak się wejdzie na
    pl.comp.dtp (moja branża) można wszystkiego się dowiedzieć bez najmniejszych
    przytyków nawet jak ktoś jest całkowitym lamerem to się dowie - to nie tyczy
    ciebie, bo jako jedyny starasz się pomóc, ale tak w tym poście mnie naszło
    na to więc napisałem

    pisałem już, że nie mam problemów z czytaniem i zrobieniem czegoś zgodnie ze
    schematem, dwóch rąk nie mam lewych i umiem lutownicą się posługiwać

    --=olo=--

  • 13. Data: 2010-09-02 07:42:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello --=olo=--,

    Thursday, September 2, 2010, 8:49:09 AM, you wrote:

    > ale zabłysnąłeś, jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz!

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-09-02 07:58:28
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    >
    > [...]

    no super - widać, że nie masz nic do powiedzenia

    --=olo=--

  • 15. Data: 2010-09-02 08:00:42
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > nikt nie pomoże?
    >
    > --=olo=--

    Tu masz schemat baaaaardzo analogowy.

    http://80.54.179.82/download/nowy.bmp

    SW1 to jest jeden czas np 5sek
    SW2 drugi czas np 50sek
    SW3 załączenie na stałe
    C1, C2 pojemności z zakresu 47uF do 1000uF dając większy masz dłuższy czas -
    mniejszy krótszy.
    R1, R2 rezystory z zakresu 100k do nieskończoności. im większa wartość tym
    czas dłuższy.
    Pozostałe elementy nieoznaczone to takie jakie znajdziesz.
    Przekaźnik "mały", tym przekaźnikiem wysterowujesz dopiero
    stycznik/przekaźnik silnika.

    Powodzenia w uruchamianiu.

    --
    Desoft

  • 16. Data: 2010-09-02 10:03:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Za 300zł kupisz prosty sterownik PLC np.
    http://www.gigaom.pl/sr2d101fu-p1575.html

  • 17. Data: 2010-09-02 10:41:26
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 02.09.2010 10:00, Desoft pisze:

> [...]
    > Pozostałe elementy nieoznaczone to takie jakie znajdziesz.
    > Przekaźnik "mały", tym przekaźnikiem wysterowujesz dopiero

    W układzie brakuje możliwości wyłączenia układów czasowych.
    Po naładowaniu kondensatorów przez SW1/SW2 jak się włączy SW3 i go
    wyłączy układ nadal będzie zasilany do czasu rozładowania kondensatorów.

  • 18. Data: 2010-09-02 11:00:38
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 12:41:26 +0200, Rafał napisał(a):

    > W układzie brakuje możliwości wyłączenia układów czasowych.
    > Po naładowaniu kondensatorów przez SW1/SW2 jak się włączy SW3 i go
    > wyłączy układ nadal będzie zasilany do czasu rozładowania kondensatorów.

    It's not bug, it's a feature!

    --
    Yakhub

  • 19. Data: 2010-09-02 14:19:05
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > Pozostałe elementy nieoznaczone to takie jakie znajdziesz.
    > Przekaźnik "mały", tym przekaźnikiem wysterowujesz dopiero

    wielkie dzięki :-) a jednak ktoś się znalazł, kto potrafi bez zbędnej
    gadaniny pomóc - jeszcze raz dzięki

    --=olo=--

  • 20. Data: 2010-09-02 14:19:52
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Za 300zł kupisz prosty sterownik PLC np.
    > http://www.gigaom.pl/sr2d101fu-p1575.html

    dzięki, Desoft narysował mi schemacik o wiele tańszy:-)

    --=olo=--