eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
  • Data: 2014-03-25 02:22:46
    Temat: Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 02:02:01 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

> [...]
    oller?Action=showdoc&DocId=Data+Sheet%7F1308242_T92%
    7F1112%7Fpdf%7FEnglish%7FENG_DS_1308242_T92_1112.pdf

    > No zgadzam się z Tobą, ale zerknij na to co napisał kol. "kogutek444":
    >

    > "Przy takich prądach to stycznik a nie przekaźnik" i z tym polemizuję
    >
    > właśnie :-)

    Wyjątki potwierdzają reguły. W pewnych zastosowaniach możliwe są odstępstwa. Nie
    pozwala Ci ktoś używać przekaźników zamiast styczników? Tak że kolego sympatyczny nie
    zawracaj dupy. Dla mnie możesz tą pompę przekaźnikiem telefonicznym włączać.