  • Data: 2017-11-06 08:10:18
    Temat: Re: Sterowanie urządzeniami z komputera. Jak?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbym miał pojęcie, to bym Was nie pytał. Ponieważ znam się słabo, więc
    > robić mi to będzie elektronik, który akurat preferuje Siemensa.
    > Pytam też w tym sensie, że jak nie Siemens, to może inna firma oferuje
    > podobne rozwiazania gotowe, działające i nie zwalające z nóg cenami.
    > Sam pomysł, aby komputer pracował z Windowsem bierze się stąd, że ani
    > ja, ani osoby mające obsługiwać ten "wynalazek" nie znają innych OS poza
    > tymi z Microsoftu. Poza tym komputer miałby też służyć innym celom, a
    > nie tylko do sterownia procesem.
    > Jacek

    popatrz na ten obrazek:
    https://forbot.pl/blog/wp-content/uploads/2013/12/Ar
    duino_LCD.jpg
    jest na nim "komputer" z wyświetlaczem. niema systemu operacyjnego, jest
    program w C+. Jeśli dane wejściowe i wyjściowe są nieskomplikowane, do
    wyświetlania wystarczy taki wyświetlacz, podający costam w procentach, a
    sterować możesz przyciskami lub potencjometrami - możesz to zrobić w
    prosty sposób, i jeśli jesteś techniczny to nawet sam. Jeśli jednak od
    wyników działania proceru zależy Twoja wypłata, albo jeszcze
    bezpieczeństwo ludzi - zleć to. Wszystkie tu opisane metody są dobre,
    ale ja wybrałbym taką która ze sobą niesie naj mniej możliwych do
    uszkodzenia składników. Więc robienie czegokolwiek na laptopie z
    windowsem, moze brzmi atrakcyjnie, ale wolałbym potencjometrem, nie myszką

    ToMasz