    From: "PaLiwon" <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sterowanie drukarką (PCL5)
    Date: Wed, 2 Jun 2010 15:01:33 +0200

    news:kjzhbllwrln.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > Generalnie podajnikiem się steruje w PCL przez
    > <esc> & l <numer> H
    > Jesli nie da sie w ten sposob wybrac konkretnej tacy, to nie wiem.
    > MJ
    > PS. I chyba nie ta grupa.

    Z tą grupą, to pewnie fakt, ale...
    Co do sekwencji sterującej w PCL, to oczywiście, ta, którą wskazałeś jest
    właściwa. Jednak definiuje ona PODAJNIK GŁÓWNY (<esc> & l "1" H), w ramach
    którego NIE MOŻNA (lub ja nie potrafię) wskazać konkretnej tacy. Opis PCL5
    wyraźnie podaje, jak wybrać np. podajnik ręczny (lub alternatywny, cokolwiek
    to znaczy), natomiast milczy jak wskazać konkretną tacę :(.
    Mile widziane kolejne propozycje...

    PaLiwon