  • 1. Data: 2024-09-08 13:17:22
    Temat: Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem,

    chciałbym posterować sobie *bezprzewodowo* pewnym urządzeniem 230 V,
    mocy ze 20 W, zasięg kilka metrów. Fajnie by było gdyby przycisk typu
    dzwonkowego, z nadajnikiem był względnie mały i *nadawał się do
    wbudowania*, dlatego odpadają przyciski do sterowania oświetleniem. Może
    być zestaw DIY, może być gotowiec, byleby rozwiązanie sprawdzone. Jakieś
    pomysły ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2024-09-08 13:39:55
    Temat: Re: Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 8.09.2024 o 13:17, PeJot pisze:
> [...]
    > wbudowania*, dlatego odpadają przyciski do sterowania oświetleniem. Może
    > być zestaw DIY, może być gotowiec, byleby rozwiązanie sprawdzone. Jakieś

    Masz gotowe u chińczyka sterowania na pilota, sam takie kupiłem parę lat
    temu dlatego nie wkleję aukcji, do sterowania wyciągiem, działao na 10m
    ale to max.
    W każdym bądź razie płytka z odbiornikiem, przekaźnikiem zasilana 230V +
    2 piloty 433Mhz. Masz wybieraj :)
    https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-zdalne-sterowa
    nie-230v.html

    --