  • 51. Data: 2010-10-15 14:17:12
    Temat: Re: Statystyka
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    mleko wrote:

    > Pierwowzor jest logiczny.

    ROTFL!

  • 52. Data: 2010-10-15 14:18:28
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-10-15 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Przeciez wspomnialem ze wina lezala po stronie motocyklisty, czego chcesz
    > od lusterek mojego sasiada i moich? Czyzbym jednak mial racje piszac:
    Napisales tylko o predkosci motocykla i od razu o jego winie.

    Nie, wymagamy myslenia od wszystkich.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 53. Data: 2010-10-15 14:19:50
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > PoRD Art 16.
    >
    > Poruszać się należy (w całości) po pasie ruchu. Czyli obrys pojazdu nie
    > może wkraczać na linię rozdzielającą.
    Takze podczas omijania lub wyprzedzania?
    Wez sie zdecyduj :)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 54. Data: 2010-10-15 14:21:22
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 14:04, Waldek Godel pisze:

    > Pomijając zupełnie niepozorny fakt, że od zawsze (chyba, że pas jest
    > wystarczająco szeroki dla dwóch pojazdów), to jeszcze PoRD explicite
    > zakazuje wyprzedzania bezpośrednio przed skrzyżowaniami. To chyba było
    > nawet w wiedzy na kartę rowerową. No chyba, że masz 10 lat i cię karta już
    > nie objęła.

    7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:
    ..
    3. na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na
    którym ruch jest kierowany.

    Gdzie w PoRD jest zapis o zakazie wyprzedzania przed skrzyzowaniami?

  • 55. Data: 2010-10-15 14:21:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 14:15:05 +0200, Bartłomiej Kacprzak napisał(a):

    > _Wyprzadzania_ czy dodane jest rowniez omijania??
    > Bo jesli samochody stoja to nie sa wyprzedzane.

    Problem polega na tym, że motocykliści się ryją również jak nie stoją.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 56. Data: 2010-10-15 14:51:08
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-15 13:18:52 kamil

    > Przyznaj po prostu, ze krew cie zalewa,
    > bo ktos inny dojedzie do celu szybciej.

    Hm... trzeba pomyśleć nad kolejną naklejką.

    --
    Pozdor Myjk

  • 57. Data: 2010-10-15 15:04:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Takze podczas omijania lub wyprzedzania?

    Jazda wzdłuż jadącego (powoli( korka nie jest ani omijaniem anie
    wyprzedzaniem. Co to jest wyprzedzanie definiuje Konwencja Wiedeńska.

    > Wez sie zdecyduj :)

    Jestem zdecydowany.

    \SK

  • 58. Data: 2010-10-15 15:14:10
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > "spammtrapp" <g...@w...pl> wrote in message

    > Rozdział 1
    > Zasady ogólne
    >
    > Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    > ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    > utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny
    > oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również
    > zaniechanie.

    Tak, to obowiązuje również motocyklistów. Zapieprzanie o 3 nad ranem po
    osiedlu tak, że w promieniu kilometra słychać, walenie w lusterka (bo
    debilowi na dwu kółkach nie podobało się że jadąca przed nim kobieta
    hamuje). Wpieprzanie się na chama niebezpiecznie blisko pomiędzy jadące
    samochody. Jazda slalomem pomiędzy samochodami z ostrym hamowaniem przed
    łyżką koparki (niewiele mu brakło, a debil wiózł jeszcze pasażerkę --
    sam w skórach i żółwiach a pasażerka z gołymi nerami)

    > Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac
    > sie do zasady ograniczonego zaufania. Jesli nie widzisz motocyklisty w
    > lusterku, moze pora zaczac.

    Polecam jeszcze z ogólnych Art 4, oraz Art 16, Art 22, itd...

    pzdr
    \SK

  • 59. Data: 2010-10-15 15:15:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli nie nachodzi?

    w ilu procentach przypadków?

    Nie najdzie to może przy dojeździe do bramek na autostradzie (szersze
    pasy w dodatku przed bramkami jescze się rozszerzają (bo buda przy
    bramce też ma szerokość). Ale w mieście? w 95% bez szans.

    pzdr
    \SK

  • 60. Data: 2010-10-15 15:27:41
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 14:18, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "spammtrapp"<g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Napisales tylko o predkosci motocykla i od razu o jego winie.

    A to o czym jeszcze chcesz wiedziec? Czy byla pełnia? Dodac moge ze
    motocyklista nie przezyl - pewnie stad takie a nie inne zachowanie sasiada.