  • 11. Data: 2010-10-15 13:07:08
    Temat: Re: Statystyka
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-15 13:06, Myjk wrote:
    > 2010-10-15 12:59:53 mleko

    > Najlepiej zapytaj tego, co wymyślił pierwowzór.

    Pierwowzor jest logiczny.

  • 12. Data: 2010-10-15 13:07:53
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4cb83520$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > której wyznaczony pas jest na tyle szeroki, że mieści się na nim i
    > samochód i motocykl. W praktyce większość przypadków dotyczy sytuacji, w
    > których motocykl, aby mógł się zmieścić, potrzebuje części dwóch pasów,
    > formalnie więc w czasie takiego przeciskania zmienia pas
    > kilkanaście/kilkadziesiąt razy i nie ma możliwości tego "zawczasu"
    > sygnalizować. Poza tym najczęściej motocykliści przeciskają się między
    > samochodami czekającymi na czerwonym świetle, tuż przed skrzyżowaniem, a w
    > tych miejscach linia oddzielająca pasy jest zazwyczaj ciągła.
    Ej, ej od kiedy linia ciagla jest zakazem omijania lub wyprzedzania??

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 13. Data: 2010-10-15 13:09:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 11:49:05 +0100, kamil napisał(a):

    > Samochod w korku jedzie?

    tak, mimo wszystko przez większość czasu jedzie, czego motocykliści
    skrupulatnie nie zauważają i ryją się do przodu łamiąc przepisy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-10-15 13:11:14
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-15 13:07:53 Bartłomiej Kacprzak

    > Ej, ej od kiedy linia ciagla jest zakazem
    > omijania lub wyprzedzania??

    W ogóle te linie na drogach są niepotrzebne!
    Tylko pieniądze na nie marnują!

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2010-10-15 13:13:50
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:07, mleko pisze:
    > Pierwowzor jest logiczny.

    Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i
    przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze
    sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic
    'kretyni'.

  • 16. Data: 2010-10-15 13:17:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "spammtrapp" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze
    > sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic

    Motocyklista nie jestem i nie mam zadnego interesu w bronieniu ich, ale
    jakim trzeba byc palantem, zeby zamiast poswiecic sekunde na spojrzenie w
    lusterko, wyskakiwac z inwektywami?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-10-15 13:18:49
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:03, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > sygnalizować. Poza tym najczęściej motocykliści przeciskają się między
    > samochodami czekającymi na czerwonym świetle, tuż przed skrzyżowaniem, a
    > w tych miejscach linia oddzielająca pasy jest zazwyczaj ciągła.

    I ?
    P-2 - "Linia pojedyncza ciągła oddziela pasy ruchu o tym samym kierunku
    i oznacza ponadto zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania na nią."

  • 18. Data: 2010-10-15 13:18:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > tak, mimo wszystko przez większość czasu jedzie, czego motocykliści
    > skrupulatnie nie zauważają i ryją się do przodu łamiąc przepisy.

    Przyznaj po prostu, ze krew cie zalewa, bo ktos inny dojedzie do celu
    szybciej.

    Wiekszosc animozji na tle samochodziarze - motocyklisci ma swoje podloze w
    przerosnietych ambicjach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-10-15 13:20:19
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:17, kamil pisze:

    > Motocyklista nie jestem i nie mam zadnego interesu w bronieniu ich, ale
    > jakim trzeba byc palantem, zeby zamiast poswiecic sekunde na spojrzenie
    > w lusterko, wyskakiwac z inwektywami?

    Bo wkurza mnie ugrzecznione 'motocyklisci sa wszedzie...' a realia ktore
    spotykam (na szczescie juz chyba po sezonie) na drodze.

  • 20. Data: 2010-10-15 13:21:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Bo wkurza mnie ugrzecznione 'motocyklisci sa wszedzie...' a realia ktore
    > spotykam (na szczescie juz chyba po sezonie) na drodze.

    Pogodz sie z tym, ze kierowcy zabijaja rocznie kilka tysiecy ludzi i tez
    swieci nie sa, moze wiec pora przestac traktowac droge jak prywatne poletko
    jasniepana i zaczac zachowywac sie tak, zeby calemu spoleczenstwu lepiej sie
    zylo?

    Pozdrawiam
    Kamil