eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennieRe: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-22 12:40:51
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote in message
    news:j5er0p$5jc$1@mx1.internetia.pl...

    > To jest ta Twoja kultura, na którą się powołujesz co jakiś czas?
    > Nerwy puszczają?

    Poczułeś się obrażony? :-)
    Jajco to może Twoje przezwisko?
    To przepraszam... :-)))

    > I znowu zaczyna się zabawa "ja miałem coś innego na myśli".
    > Sugerowałeś, że amerykanie nie lubią SMS i jest to "europejskie
    > wynaturzenie".

    Owszem, w moim otoczeniu widzę olbrzymią różnicę jeśli
    chodzi o ilość wysyłanych smsów w Polsce i w USA...
    Być może bierze się ona z tego że są różnice w typie ludzi
    z jakimi się spotykam tu i tam i błędnie uogólniam...
    Ale nie napisałem nigdzie że "nikt w USA nie wysyła sms".
    To była nadinterpretacja.

    > Teraz sam wrzuciłeś dane, które temu zaprzeczają.

    Skąd wiesz że zaprzeczają? Być może średnia w Polsce
    jest 50 na dzień dla dorosłych a 250 dla młodzieży?
    Znasz statystyki z Polski?

    > Tak często zmieniasz zdanie, kłamiesz, nie masz pojęcia
    > o czym piszesz, czy trollujesz?
    > Która odpowiedź jest prawdziwa?
    >
    > Wij się, wij. :-)

    Jeśli błędnie interpretujesz to co napisałem albo zwyczajnie
    "nadinterpretujesz" to masz potem błędne wrażenie że
    zmieniam zdanie gdy tylko koryguję Twoją nadinterpretację.
    Przypominam, że nigdzie nie napisałem że w USA nie wysyłają
    SMSów, to była tylko Twoja BŁĘDNA interpretacja tego co
    faktycznie napisałem. I ta błędna interpretacja zaprowadziła
    Cię na manowce.