-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl>
<5a1add2c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
<5a1ae378$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ovep94$n41$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 17:37:52 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ovep94$n41$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 67
Message-ID: <5a1aeddf$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511714271 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 178.43.254.155:29637
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619789
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 17:14, Shrek pisze:
> W dniu 26.11.2017 o 16:53, cef pisze:
>
>
>>>> Zgasł mi w naprawdę awaryjnym hamowaniu.
>>>
>>> No ale czemu, skoro sprzęgło wcisnąłeś?
>>
>> No przecież napisałem, że nie było czasu.
>> Jak nie było czasu, to nie wcisnąłem wtedy.
>
> Jak nie było czasu? Wciskasz jednocześnie i nie gaśnie.
Nie zdążyłem jednocześnie. Za słaby byłem.
Nie pamiętam czy dołożyłem sprzegło za późno
czy coś innego zrobiłem źle.
Pamiętam, że zgasł ale się zatrzymałem pół metra
przed furmanką i jeszcze koń mnie ofukał
(tak kiedyś była szansa spotkania
z furmanką na drodze krajowej)
>>>> A Ty piszesz tak jakby gasł silnik mi co chwilę przy każdym hamowaniu.
>>>> Nigdy Ci silnik nie zgasł?
>
> Zgasł. Aczkolwiek w przypadku hamowania to było gdzieś w okolicach
> zarazpoegzaminowych. Potem nie przypominam sobie.
Mnie zgasł jeszcze kilka/kilkanaście razy na parkingu i w innych
okolicznościach też.
Nie traktuje tego jako jakąś ujmę na honorze.
>>> Bo piszesz, że hamowałeś awaryjnie kilka razy, z czego zgasł ci trzy.
>>> Czyli gdzieś z grubego palca co drugie hamowanie:P
>>
>> No kurcze a ile Ty razy miałes awaryjne hamowanie i co to jest wg
>> Ciebie awaryjne?
>
> Awaryjne jest jak hamujesz awaryjnie. Czyli wtedy jak hamujesz tak, że w
> dupie masz komfort ewentualnych paxów, a jak masz pewcha to i w dupie
> masz następnika:P
To już parę razy miałem tak, że ledwo się uratowałem i jeszcze uciekałem
przed tym co u mnie chciał w bagażniku zamieszkać.
>> Co chwilę czy raz do roku czy raz na 100tys?
>
> Nie wiem, nie liczę. Pewnie z raz do roku. Takie że hebel w podłodze to
> chyba z raz.
Czyli też nie jest to standard u Ciebie.
A jechałem kiedyś z gościem służbowo jako pasażer,
to on w trasie 300km miał awaryjne hamowanie co 20km.
Zgasł mu raz :-)
>> Bo hamowań gwałownych to ja mam sporo, ale tych naprawdę uważanych
>> przeze mnie za awaryjne, to nie mam na pęczki. Raz pamietam na pewno,
>> że mi zgasł, raz nie jestem pewny, to napisałem, że może raz, dwa albo
>> trzy - ile było wszystkich awaryjnych, to nie liczę. Raczej mniej
>> niż 20.
>
> I tego się trzymaj - nie ma sensu maxować tej liczby;)
Nie zależy to tylko ode mnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
- 26.11.17 19:28 cef
- 26.11.17 20:12 cef
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
- 27.11.17 11:49 cef
- 27.11.17 16:23 RadoslawF
- 27.11.17 18:36 cef
- 28.11.17 02:52 RadoslawF
- 28.11.17 08:58 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=