-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Date: Sun, 26 Nov 2017 17:14:28 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 47
Message-ID: <ovep94$n41$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl>
<5a1add2c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
<5a1ae378$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1511712868 23681 83.142.196.21 (26 Nov 2017 16:14:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Nov 2017 16:14:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <5a1ae378$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619788
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.11.2017 o 16:53, cef pisze:
>>> Zgasł mi w naprawdę awaryjnym hamowaniu.
>>
>> No ale czemu, skoro sprzęgło wcisnąłeś?
>
> No przecież napisałem, że nie było czasu.
> Jak nie było czasu, to nie wcisnąłem wtedy.
Jak nie było czasu? Wciskasz jednocześnie i nie gaśnie.
>>> A Ty piszesz tak jakby gasł silnik mi co chwilę przy każdym hamowaniu.
>>> Nigdy Ci silnik nie zgasł?
Zgasł. Aczkolwiek w przypadku hamowania to było gdzieś w okolicach
zarazpoegzaminowych. Potem nie przypominam sobie.
No i raz na moto. To mnie już mocniej zaskoczyło, tymbardziej, że pod
odpuszczeniu hamulca zaskoczył i wyrwał do przodu. Była szansa na
zostanie bohaterem youtuba, gdyby ktoś się z kamerą nawinąl i bym nie
wcisnął tego sprzęgła (co prawda za późno), bo łapiesz się manetki i im
bardziej ci moto spod dupy wyrywa tym więcej gazu dodajesz.
>> Bo piszesz, że hamowałeś awaryjnie kilka razy, z czego zgasł ci trzy.
>> Czyli gdzieś z grubego palca co drugie hamowanie:P
>
> No kurcze a ile Ty razy miałes awaryjne hamowanie i co to jest wg Ciebie
> awaryjne?
Awaryjne jest jak hamujesz awaryjnie. Czyli wtedy jak hamujesz tak, że w
dupie masz komfort ewentualnych paxów, a jak masz pewcha to i w dupie
masz następnika:P
> Co chwilę czy raz do roku czy raz na 100tys?
Nie wiem, nie liczę. Pewnie z raz do roku. Takie że hebel w podłodze to
chyba z raz. Dla odmiany na moto, to w cholerę tego, bo ćwiczymy na
placu. A i tak wniosek jest taki, że lepiej od ABSu tego nie zrobisz.
> Bo hamowań gwałownych to ja mam sporo, ale tych naprawdę uważanych
> przeze mnie za awaryjne, to nie mam na pęczki. Raz pamietam na pewno, że
> mi zgasł, raz nie jestem pewny, to napisałem, że może raz, dwa albo trzy
> - ile było wszystkich awaryjnych, to nie liczę. Raczej mniej niż 20.
I tego się trzymaj - nie ma sensu maxować tej liczby;)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
- 26.11.17 19:28 cef
- 26.11.17 20:12 cef
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
- 27.11.17 11:49 cef
- 27.11.17 16:23 RadoslawF
- 27.11.17 18:36 cef
- 28.11.17 02:52 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=