  • 71. Data: 2017-11-24 20:10:41
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    > Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef

    > To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.

    > Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    > najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.

    Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    zmienić bieg
    i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.

  • 72. Data: 2017-11-24 21:11:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 17:59, cef pisze:

    > Szkoda, że nie domyśliłeś się, że chodzi o wciśnięcie do oporu.

    Szkoda ze piszesz coś innego niż masz na myśli a potem żałujesz
    że czytający tego nie zgadł.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2017-11-24 21:14:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 20:10, cef pisze:

> [...]
    > na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    > i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie

    Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli. :-)

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2017-11-24 21:21:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.11.2017 o 11:51, J.F. pisze:
    > Uwaga - drastyczne
    Ja tam powiem tak: nie wiek jest istotny, a sprawność.
    Znam kilka młodych osób, które tak jeżdżą, że strach i kilka po 70-tce,
    jeżdżących dobrze i nie "kapeluszniczo".
    Rozwijając temat - co byście powiedzieli na okresową weryfikację różnego
    rodzaju uprawnień? ;-)
    Na przykład każdy co 10 lat zdaje ponownie maturę i jak nie zda, to
    traci świadectwo. Widząc poziom dyskusji na różnych forach rzeźnia by
    była straszna.
    Jacek

  • 75. Data: 2017-11-24 22:47:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:14, RadoslawF pisze:

    > Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    > może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    > I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli.  :-)

    Nie nie miałem niczego innego na myśli,
    ale takie gierki słowne są bez znaczenia
    dla istoty sprawy.

  • 76. Data: 2017-11-24 22:52:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:11, RadoslawF pisze:

    > Szkoda ze piszesz coś innego niż masz na myśli a potem żałujesz
    > że czytający tego nie zgadł.

    Wiesz, nawet na tej grupie oczekuję, że jest jakiś poziom dyskusji.
    Chciałeś się przyczepić, to się przyczepiłeś.
    A merytorycznie w temacie nic.

    PS
    Ty też hamujesz radiem? :-)
    (uprzedzam, że nie chodzi mi bezpośrednio o radio
    i zakładam, że jesteś inteligentny)

  • 77. Data: 2017-11-24 22:56:24
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 23 Nov 2017 13:25:28 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> [...]
    8119596227/
    iet-przez-92latka

    > W komentarzach na TVN-ie kilka osób napisało, że mógł pomylić pedały
    > gazu i hamulca i że to często się zdarza po tym jak przesiądzie się z
    > manuala na automat. Nie rozumiem tego - czy w automacie pedał gazu nie
    > jest po prawej stronie, a hamulca - po lewej?

    Wyjaśnienie: hamulec to jest ten pedał zaraz obok tego, na którym trzymasz
    lewą nogę.

    --
    Yakhub

  • 78. Data: 2017-11-25 00:46:17
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 24.11.2017 o 07:14 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Masz złe odruchy. Po co naciskasz sprzęgło jak chcesz hamować?

    Żeby nie przyspieszać nawet jeśli prawą nogą przez pomyłkę wciśnie gaz
    zamiast hamulca :)

    BTW Nie zauważyłem, żeby napisał, że wciska sprzęgło _zamiast_ hamulca
    albo _wcześniej_ niż hamulec.

    --
    SW3
    ----

  • 79. Data: 2017-11-25 01:16:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 22:47, cef pisze:

    > Nie nie miałem niczego innego na myśli,
    > ale takie gierki słowne są bez znaczenia
    > dla istoty sprawy.

    Dla istoty sprawy bez znaczenia jest twoja opinia że wciskanie
    więcej niż jednego pedału rozprasza.
    Zafiksowałeś się na popierdółce i wymyślasz niby prawdy na poparcie
    swojego zdania.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2017-11-25 01:18:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:21, Jacek pisze:

> [...]
    > Na przykład każdy co 10 lat zdaje ponownie maturę i jak nie zda, to
    > traci świadectwo. Widząc poziom dyskusji na różnych forach rzeźnia by

    Jeśli to odbierze automatem dyplom uczelni wyższej to jestem za.
    Ale politycy będą przeciw. :-)