    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Jan 2015 22:37:51 +0100

    Dnia Thu, 29 Jan 2015 23:08:37 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):

    > ON/OFF niestety.

    Raczej nie.
    Hamulec awaryjny o regulowanej sile działania jest obowiązkowym
    wyposażeniem pojazdu i bez tego raczej by nikt go nie homologował.

    Zazwyczaj chyba działa to tak, że trzymając podczas jazdy naciśnięty
    przycisk, hamulec powoli zwiększa siłę hamowania.
    Ale przynajmniej ten co widziałem był dość słaby.