  • Data: 2010-08-24 10:38:14
    Temat: Re: Starego radia poszukuje albo diory AS 641
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 07:29, MM pisze:

    > Nie wiem czy to to, ale pasuje do opisu ;-)
    > http://miniprice.pl/radio-model-rb287-wejscie-czytni
    k-p-933.html
    > i jeszcze kwadrofonia ......

    Co do tanich radioodtwarzaczy samochodowych to nie wszystkie są
    beznadziejnie wykonane. Parę lat temu w Polonezie ojca wysiadło radio.
    Za trochę ponad 100 zł kupiłem na jego miejsce Mediona z odtwarzaczem CD
    i obsługą MP3. Zamontowałem, zrobiłem kwadrofonię (stare radio było
    stereo, a ja prawie miałem pod ręką Tonsile 4om, które pasowały do tyłu.
    Oczywiście bez rewelacji, ale gra do dzisiaj dosyć czysto. Nie gubi
    stacji, nie słychać dwóch jednocześnie, czułość przyzwoita (odbiera to
    samo co mój Panasonic). Działa CD i MP3. Jedyna wada to mały kontrast
    wyświetlacza.