    Date: Tue, 15 May 2012 17:27:47 +0200
    From: mk <reverse_lp.pw@myzskm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stare dobre czasy...

    W dniu 2012-05-15 15:38, sundayman pisze:

    > No wydaję mnie się, że najtańszy eeprom będzie mniejszy niż najmniejszy
    > czytnik "stykowy". A i cena pewnie podobna...
    > Ale cholera że ich wie ?

    Czytnik nie musiał (nie musi być) tani. Tania ma być sonda
    (jednorazowego użytku). Odbiornik nie jest jednorazowy, a w nim właśnie
    jest czytnik. Taśma z otworkami jest załączana do sondy -- pewnie na
    niej są zakodowane jakieś id i kalibraty czujników pomiarowych. Być może
    coś jeszcze. Przed wysłaniem sondy wprowadza się załączoną do niego
    taśmę perforowaną do odbiornika.
    Dziś pewnie by to było zrobione przy pomocy jakiegoś kodu kreskowego lub
    matrycowego.

    pzdr
    mk