    Date: Mon, 14 Feb 2011 12:35:06 +0100
    From: "R. P." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Stara śpiewka [OT]

    W dniu 2011-02-14 11:31, ds pisze:
    > Tak sobie czytam grupy a ponieważ tematyka tej jest mi bliska to pytanie
    > offtopic zamieszczam tutaj.
    >
    > Polskie grupy wymierają i to jest niestety smutne bardzo ale życie nie znosi
    > próżni - więc gdzie się podziewają dyskusje teraz? Nie wierzę że wszystko
    > rozdrobniło się na tysiące for. Listy mailingowe? Gdzie się podziewają teraz
    > ci ludzie którzy często się kiedyś udzielali?

    Czy ja wiem czy to jest takie smutne? Wszystko idzie do przodu, pojawiło
    się teraz mnóstwo for internetowych. Poziom jest różny, ale każdy
    znajdzie coś dla siebie. Na usenecie została ekipa starych wyjadaczy,
    którzy są tu od kilkunastu lat. Nowi ludzie pojawiają się raczej tylko z
    doskoku i na chwilę. Spora część ogólnie uznanych starszych użytkowników
    niestety zrezygnowała, albo ich aktywność na usenecie drastycznie się
    zmniejszyła.

    Google przyniósł też rewolucję. Odpowiedzi na 99% typowych problemów
    znajdziesz zadając mu dobre pytanie. Stąd też i ludzie rzadziej piszą.