  • Data: 2011-02-14 16:02:37
    Temat: Re: Stara piewka [OT]
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-14 15:47, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Większość i tak chyba nie ma czego szukać na grupach o programowaniu?

    Google zna odpowiedzi na większość pytań, więc czego mieliby szukać na
    grupach dyskusyjnych?

    Jakieś 10-15 lat temu wiedza nie była tak szeroko dostępna. W internecie
    nie można było znaleźć tyle ile można obecnie, na grupach dyskusyjnych
    często dyskutowali studenci ale też i profesjonaliści. Web 1.0 to był
    statyczny HTML. Teraz mamy już zapowiedź Web 3.0, aplikacje są całkiem
    zaawansowane.

    Teraz studenci korzystają z forum matematyka.pl, albo php.net (ja tylko
    podaję pierwsze z brzegu, tych forów jest znacznie więcej).
    Organizacyjnie np. na takim forum matematyka.pl jest wyższy poziom niż
    na wielu grupach usenetowych, choćby dlatego że sprawnie działa
    moderacja, którą zajmują się kompetentne osoby. Jest podział na
    określone działy, a na grupie dyskusyjnej wszystko jest wrzucane do
    jednego wora.

    Z Facebooka nie korzystam, nie rozumiem po co ludzie podają dobrowolnie
    swoje dane, które potem są sprzedawane...