  • Data: 2022-08-19 20:19:12
    Temat: Re: Standardy w automatyce domowej
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Aug 2022 19:52:52 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Problemy na switchu i AP są problemami na switchu i AP. Kupisz
    > lepsze,
    > problem nie istnieje.

    No ale dla usera jest to nadal problem wyłącznika bo nie działa, co
    się po drodze zepsuło to kwestia wtórna.

    > Niedaleko mnie jest dom, gdzie automatykę zrobiono "profesjonalnie"

    Na czym? Ostatnio sąsiad mi się pochwalił, że zrobił całość na satelu
    (Integra 128 chyba). Aplikacja (interfejs) taki sobie, mój mu się
    bardziej podobał. Ale przy okazji się do niego wproszę bo nie
    zdazylem ustalić szczegółów jakie ma elementy wykonawcze
    (przekaźniki?) jakie wyłączniki w ścianie, jaka rezponsywność itp.
    Ogólnie to bardzo mnie ciekawi jak rozwiązania profesjonalne się
    sprawdzają w porównaniu do tych otwartych.

    --
    Marek