    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
    Date: Thu, 14 May 2015 00:15:28 +0200

    Użytkownik "Antek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:55539171$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zwracam się z pytaniem do użytkowników tej grupy,
    > bo odpowiedniejszej nie znalazłem.
    > Do połączeń internetowych korzystam z karty Play,
    > którą mam w modemie podłączanym do portu USB
    > w laptopie. Na samym modemie, też firmy Play, jest
    > program umożliwiający łączenie z Internetem, a także
    > pozwalający na wysyłanie i odbieranie SMSów.
    > Chciałbym od czasu do czasu móc sprawdzać stan
    > środków na karcie, ale jedyny sposób jaki znam to
    > wybieranie *101# ... na klawiaturze komórki. Zatem
    > dla sprawdzenia stanu konta muszę wyjmować właściwą
> [...]

    W Play24 możesz założyć konto i zarządzać usługami na numerach, które są
    nawet zarejestrowane na innego abonenta. Wszystko jest opisane na ich
    stronie, może trochę niejasno, ale za drugim przeczytaniem już wszystko się
    rozumie. Można nawet ustawić, żeby SMS z kodem potwierdzającym zmiany
    ustawień przychodziły na inny numer telefonu niż ten podlegający zmianom.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba