    From: "Antek" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stan konta w Play - dalsze wątpliwości
    Date: Sat, 16 May 2015 20:23:41 +0200

    > Co do przedłużenia na rok, to okazuje się że nie ma
    > szans, bo moja karta to "PLAY Online na kartę" :-(
    Zauważyłem dzisiaj jeszcze jedną, dziwną dla mnie, rzecz.
    Od poprzedniego sprawdzenia stanu konta do tego przed
    chwilą używałem karty tylko do połączeń internetowych.
    Stan konta nie zmienił się jednak jeśli chodzi o stan w zł,
    natomiast zmniejszył się stan promocyjnego konta w MB.
    Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć?
    Czy to jest tak, że dopiero po wykorzystaniu podawanych
    ilości MB zaczną być "pobierane" zasoby złotówkowe,
    bo te MB to jest rodzaj bonusu?

    Pozdrawiam
    Antek