  • 1. Data: 2004-08-08 01:36:55
    Temat: Stały Internet w TPSA
    Od: " dcbri0" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    zna ktoś może skuteczny sposób na przekonanie TPSA do założenia mi stałego
    łącza? :) Chciałbym nadmienić, że jestem mieszkańcem małej wioski, a moje
    rachunki za połączenie modemowe są dosyć znaczne (więc myślę także, że o te
    rachunki może im chodzić ;)). Wniosek o SDI złożyłem 4 lata temu, a wniosek o
    Neostradę krótko po pojawieniu się tej usługi na rynku. Odwiedzam BOK mniej
    więcej raz na 2 miesiące - "pani przy biurku" za każdym razem grzecznie
    tłumaczy niemożność instalacji SDI/Neostrady u mnie "brakiem warunków
    technicznych". Z innej beczki: zauważyłem, że w położonej niedaleko (dosłownie
    0,5km) od mojej miejscowości wiosce istnieje możliwość instalacji Neostrady.
    Czy myślicie, że ta sprawa wygląda całkiem normalnie? Szukałem już chyba
    wszystkich sposobów alternatywnego dostępu do Internetu (łącza satelitarne
    dwukierunkowe są za drogie, jednokierunkowe - nie dla mnie, nieopłacalne,
    internet radiowy - brak możliwości, łącze dzierżawione - "troszkę" drogie,
    usługa Centrex Netii - nie ma u nas linii Netii, za to jest TPSA, i jeszcze
    tam jakieś szukałem, pytałem, ale nic nie ma)- jednym słowem nie ma innego
    wyjścia oprócz TPSA. Co o tym sądzicie? Co powinienem zrobić? :(

    Pozdrawiam,
    dcbri0

  • 2. Data: 2004-08-08 02:12:15
    Temat: Re: Stały Internet w TPSA
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    dcbri0 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    [to co wyżej +]

    Chciałbym jeszcze dodać, że raz dostałem od TPSA list (bo znacznie nacierałem
    na BOK i "pani przy biurku" zdecydowała się wysłać list do wojewódzkiego
    BOK'u). W liście tym była mniej więcej taka odpowiedź: "Dziękujemy za
    zainteresowanie naszymi usługami. Niestety z powodu braku warunków
    technicznych świadczenie ich jest w obecnej chwili niemożliwe." List ten
    przyszedł mniej więcej po 3,5 roku po złożeniu zamówienia na SDI (piękne
    liczby, eh..). W mojej miejscowości mogę sobie założyć ISDN, ale po co mi to?
    :) Jeśli chodzi o pakiety internetowe, to maksymalny pakiet, który dostałem od
    TPSA to 45 godzin. Składając zamówienie na promocyjny pakiet 100 godzin na
    Blue Line (Błękitnej Linii ;)) dostałem informację, że zamówienie jest w toku
    - pani ślicznie podała mi kod, dzięki któremu mogłem sprawdzić postęp
    realizacji zamówienia na stronie Pakietów. Po wpisaniu kodu na stronie
    wyświetliła się informacja, że podany kod jest nieprawidłowy :D no to już LOL
    totalny. Czy wszyscy ludzie mieszkający w małych miejscowościach mają tak źle,
    czy tylko ja jestem jedynym przypadkiem w Polsce? Netia ma swoją linię w
    sąsiedniej miejscowości, ale tam wszyscy mają linie TPSA (także bez możliwości
    stałego łącza, ale tam raczej nikt nie potrzebuje takiej usługi). Netia nie
    przeciągnie linii przez naszą miejscowość z powodu braku zainteresowania. I
    gdzie tu sprawiedliwość...?

  • 3. Data: 2004-08-08 05:41:01
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl>

    On 2004-08-08, <d...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > zainteresowanie naszymi usługami. Niestety z powodu braku warunków
    > technicznych świadczenie ich jest w obecnej chwili niemożliwe." List ten

    Tia, te listy mają standartową treść.

    > totalny. Czy wszyscy ludzie mieszkający w małych miejscowościach mają tak źle,
    > czy tylko ja jestem jedynym przypadkiem w Polsce? Netia ma swoją linię w

    Nie wszyscy. Ja mieszkam w mieście, linię mam 50m od domu, tyle, że to jest
    napowietrzna. Chciałem mieć tel. na drutach a nie radiowy ale niestety -
    poza tym w moim mieście jest jeszcze Elnet - więc miałem wybór albo radiowy
    albo radiowy. Wieloktrotnie woziłem się z nimi włącznie z jakimiś tam
    kierownikami - niestety. Jak mają coś w poważaniu to choćbyś się woził to Ci
    nie zrobią. Musisz się uzbroić w cierpliwość bo raczej nie prędko się
    doczekasz swojego.

    --
    Marcin Głowacki, MG4854-RIPE
    Network Administrator

  • 4. Data: 2004-08-08 06:57:53
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > zna ktoś może skuteczny sposób na przekonanie TPSA do założenia mi
    stałego
    > łącza? :)
    To chyba oni Ciebie powinni do tego przekonywac,a nie Ty ich :)

    > Co powinienem zrobić? :(
    Czekac na mozliwosc zalozenia czegokolwiek. Mozesz zrobic tak,ze zlozyc
    kilka wnioskow o Neo (np 10) na rozne nazwiska... gdy zobacza ze sie to
    bedzie kalkulowalo, powinni "wrzucic na polke" conieco.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 5. Data: 2004-08-08 08:22:19
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

> [...]
    Neostrady.
    > Czy myślicie, że ta sprawa wygląda całkiem normalnie?

    Wiem, że zdarzają się takie przypadki, przynajmniej o jeszcze jednym
    słyszałem. Wojciechów (wioska, lubelskie) ma możliwość zamówienia Neostrady
    zaś sąsiadujące Palikije nie mają takiej możliwości.

  • 6. Data: 2004-08-08 09:34:28
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    dcbri0 napisał(a):

> [...]
    > dwukierunkowe są za drogie, jednokierunkowe - nie dla mnie, nieopłacalne,

    Pozosyaje Ci chyba zgadać się z kimś z sąsiedniej wioski aby założył
    Neo, postawić radio 2,4 GHz i na 0,5 km będzie działało.

  • 7. Data: 2004-08-08 12:32:29
    Od: Wojtek "Aquaz" Dziubiński <a...@t...op.pl>

    The Obserwer zasiadł przed klawiaturą pięknego dnia nie 8. sierpnia 2004
    11:34 i wykrztusił :

    > Pozosyaje Ci chyba zgadać się z kimś z sąsiedniej wioski aby założył
    > Neo, postawić radio 2,4 GHz i na 0,5 km będzie działało.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ile to może kosztować?

    --
    --[Wojtek"Aquaz"Dziubiński]--[GG : 3886010]----[mail : aquaz[at]op[dot]pl]--
    --[ WWW : w przygotowaniu ]---------[ A do szmelcu z taką sygnaturką.... ]--

  • 8. Data: 2004-08-08 13:22:13
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    dcbri0 wrote:

    [...]
    > Czy myślicie, że ta sprawa wygląda całkiem normalnie? Szukałem już chyba
    > wszystkich sposobów alternatywnego dostępu do Internetu (łącza satelitarne
    [...]

    TK Telekom - o ile masz jakas linie kolejowa niedaleko;

    adas;

  • 9. Data: 2004-08-08 14:47:43
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2004 15:22:13 +0200, adasiek spłodził(a):

    > [...]
    > [...]
    >
    > TK Telekom - o ile masz jakas linie kolejowa niedaleko;

    Oni są zainteresowani tylko *dużymi* łączami..

    --
    zYm3N[@interia.pl]

    .:: C++ | C | PHP | HTML | Delphi | Pascal
    .:: >> http://zymen.cjb.net <<
    .:: http://zymen.cjb.net/cytowanie.html

  • 10. Data: 2004-08-08 14:58:23
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

    Wojtek Aquaz Dziubiński napisał(a):

    > The Obserwer zasiadł przed klawiaturą pięknego dnia nie 8. sierpnia 2004
    > 11:34 i wykrztusił :

    Około 1000zł

    2*AP
    kable, anteny.
    tylko musi być widoczność optyczna punktu A w pukncie B i odwrotnie.