  • 11. Data: 2004-08-08 15:04:17
    Temat: Re: Stały Internet w TPSA
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Kamil Bardoń wrote:
    > kable, anteny.
    > tylko musi być widoczność optyczna punktu A w pukncie B i odwrotnie.
    ^^^^^^^^^

    A w jedną stronę nie wystarczy?
    ;-)

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 12. Data: 2004-08-08 15:10:17
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ile to może kosztować?

    Dwie anteny kierunkowe yagi np. z chipdrive, dwa AP klasy ovislink 1120
    (chyba nie ma nic tanszego w tej klasie - jeden jako Access Point, drugi
    kilent), kable, wtyczki... zamkniesz sie w cenie do 1000zl brutto + ew.
    koszt instalacji (jezeli nie bedziesz sam instalowac).
    Do tego nalezy zamowic neostrade wzakonczona routerem. Znajomy instalowal u
    siebie ostatnio Neostrade i, na zyczenie, dostal modem z wbudowanym
    routerem i switchem na 5 gniazd Ethernet. Chyba byla do tego jakas doplata,
    ale nieduza. W jego sytuacji (biuro, 4 komputery) stawianie routera z
    linuxem nie mialo ekonomicznego sensu (nawet na jakims P166).

    --
    Szymon

  • 13. Data: 2004-08-08 16:53:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Artur Orlowski wrote:

    > A w jedną stronę nie wystarczy?
    > ;-)

    no tak stara zasada z dziecinstwa jak ja go nie widze to i on mnie nie
    widzi ;P

    --
    VoMi7

  • 14. Data: 2004-08-08 17:16:13
    Od: Wojtek "Aquaz" Dziubiński <a...@t...op.pl>

    Kamil Bardoń zasiadł przed klawiaturą pięknego dnia nie 8. sierpnia 2004
    16:58 i wykrztusił :

    > Około 1000zł
    Nie "opyla" mi się... A szkoda - z DSL'kiem mogłaby być ciekawa sieć...
    EOT

    --
    --[Wojtek"Aquaz"Dziubiński]--[GG : 3886010]----[mail : aquaz[at]op[dot]pl]--
    --[ WWW : w przygotowaniu ]---------[ A do szmelcu z taką sygnaturką.... ]--

  • 15. Data: 2004-08-09 14:11:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 08 Aug 2004 19:16:13 +0200, w <cf5n5m$qai$1@atlantis.news.tpi.pl>, Wojtek
    "Aquaz" Dziubiński <a...@t...op.pl> napisał(-a):

    > Kamil Bardoń zasiadł przed klawiaturą pięknego dnia nie 8. sierpnia 2004
    > 16:58 i wykrztusił :

    > Nie "opyla" mi się... A szkoda - z DSL'kiem mogłaby być ciekawa sieć...
    > EOT

    Weź z kimś na spółe -- to koszty się zwrócą szybciej.

  • 16. Data: 2004-08-21 01:05:46
    Od: "mirosław łukasik" <d...@W...gazeta.pl>

    złóż wniosek o 2 , 3 isdn 2B+D dodaj do tego wniosek o Internet dsl, , ale
    przedtem musisz zarejestrować firmę!!!! wyraź życzenie podłaczenia
    wszystkiego w tym samym czasie. Stajesz się wtedy Klientem biznesowym w
    rozumieniu tepsy, , poczekaj aż doprowadzą Ci linnię i w chwili instalacji
    isdn i dsl zmień zdanie, zrezygnuj z isdn, zamień wniosek z dsl na neo po
    czym zamknij dzialalność gospodarczą :-) heheheheh prawda że proste?

  • 17. Data: 2004-08-24 08:53:06
    Od: gbart <p...@m...not.allowed>

    mirosław łukasik ("mirosław łukasik" <d...@W...gazeta.pl>) wrote:

> [...]
    > isdn i dsl zmień zdanie, zrezygnuj z isdn, zamień wniosek z dsl na neo po
    > czym zamknij dzialalność gospodarczą :-) heheheheh prawda że proste?

    Bry
    Ten sam temat chcialem poruszyc ale widze ze ktos ma podobny klopot.
    Chcialbym jedak zapytac jakie sa techniczne wymogi instalacji neostrady:
    czy chodzi o montarz modem adsl w centrali czy tez o cos innego. W ktoryms
    z wydan Chipa przeczytal iz jeden z redaktorow jako mieszkaniec ostatniej
    mili rowniez nie mial mozliwosci podlaczenia neo, jednak przypadkowo poznal
    jakiegos czlowieka ktory mial znajomego w tpsa i po paru dniach mial juz
    neo... W zwiazku z tym czy mozliwosc instalacje neo zalezy od w/w warunku
    czy od widzimisie pewnych osob w tpsa..? Ewentualnie jak na ich decyzje
    mozna wplynac... or just forget about it?
    --
    <| Jesli chcesz skonczyc |>
    <| z tym biznesem to zrob |>