  • Data: 2023-08-04 20:32:04
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-04 o 19:57, heby pisze:

    > Po twojej stronie nie m problemu. Łykasz bez połykania debilizmy paru
    > idiotów i nawet nie odczuwasz oszołomienia, typowego dla przedawkowania.
    > Tu nie ma żadnego problemu, jesteś wzorcowym bojownikiem niskiego
    > sczebla, wiernym nawet, jak Krzysiu zdradzi.

    Napisz coś o sobie albo o regulacjach unijnych wdrażanych przez PiS

    > Ty nie masz poglądów, nie ma co dyskryminować. Po prostu jesteś
    > marzycielem, któremu wydaje się, że Konfederacja jest taka, kiedy jest
    > inna.

    Dalej piszesz o mie

    > Tak, ja jestem czytelnikiem programów Konfy i okolicy od 30 lat i
    > faktycznie - dalej nie rozumiem ani w ząb o co im chodzi.

    Hmmm ewidentnie masz problem.

    Po tylu latach coś musiałbyś obczaić i zadać trudne pytanie.

    np. Skąd będą pieniądze na ulgi podatkowe od kredytów mieszkaniowych?
    Bo Konfederacja zapowiada takie właśnie ulgi. Nie wiedziałeś?