  • 11. Data: 2010-05-19 07:36:35
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 09:10, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > no, to ja Ci powiem. tam jest sklep.
    1. jakbym Ci napisal na gg "zerknij na ten link i powiedz co o tym
    myslisz?" to zareagowal bys tak samo? watpie.
    2. dziwne jest to, ze tak samo nie krytykujesz PJa, ktory w ciagu 5
    dni rozpoczal 2 *osobne* watki nt. sprzedazy motocykla i samochodu.

    > ale nie sprecyzowałeś, co tam jest. *tu* nawet się reklamując, nie
    > wysiliłeś się. zobacz jak to zrobił Astero i bierz przykład.
    To juz uzasadnialem mechanizmami googla ale masz racje, moglem napisac
    wiecej i konkretniej. Tu sie z Toba zgodze.

    > hehe, też mi nowość, wszyscy to wiedzą :)
    Moze czas to zmienic? Najczesciej jest fajnie. I dzieci sa mile
    widziane, wiesz?

    pzdr, dr
    14/525

  • 12. Data: 2010-05-19 07:58:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > 1. jakbym Ci napisal na gg "zerknij na ten link i powiedz co o tym
    > myslisz?" to zareagowal bys tak samo? watpie.

    masz rację. zareagował bym inaczej. tyle, że to nie jest gg, tylko lista
    *dyskusyjna*. wyraź swój pogląd, powiem Ci czy się z nim zgadzam i
    dlaczego nie.

    > 2. dziwne jest to, ze tak samo nie krytykujesz PJa, ktory w ciagu 5
    > dni rozpoczal 2 *osobne* watki nt. sprzedazy motocykla i samochodu.

    jak nie jak tak. w każdym coś napisałem. no, nie w każdym. niemniej on
    nie pytał co ja myślę na temat jego oferty, a Ty tak. ba, jego ofertę
    znam i wiem, że i tak nie sprzeda. znowu.

    > To juz uzasadnialem mechanizmami googla ale masz racje, moglem napisac
    > wiecej i konkretniej. Tu sie z Toba zgodze.

    dzięki :)

    > Moze czas to zmienic? Najczesciej jest fajnie. I dzieci sa mile
    > widziane, wiesz?

    wiem. mnie akurat namawiać nie trzeba. ja czekam aż dzieci sam zabrać
    będę mógł, jak będą chciały, bo do przekonania przeszkodą jest moja
    druga lepsza połowa. słabo to "lepsza" wypada, co? :)
    niestety w tym roku, mimo usilnych starań kocyków, żona moja, choć
    słuchała uważnie argumentów Hydrancika, zapomniała nadmienić, że plany
    bożocielne załatwiła nam już jakieś pół roku temu.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2010-05-19 08:27:02
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 09:58, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > tylko lista
    > *dyskusyjna*. wyraź swój pogląd, powiem Ci czy się z nim zgadzam i
    > dlaczego nie.
    Idac tym tropem kazdy post na tej i tamtej grupie powinien zaczynac
    sie od "moim zdaniem..." a konczyc "zapraszam do dyskusji". Ale tak
    nie jest.
    Poza tym post *tam* byl do ograniczonej grupy *znajomych*, z prosba a
    nie reklama.

    > jak nie jak tak. w każdym coś napisałem. no, nie w każdym. niemniej on
    > nie pytał co ja myślę na temat jego oferty, a Ty tak. ba, jego ofertę
    > znam i wiem, że i tak nie sprzeda. znowu.
    Ale ja nie o tym. Mi chodzi o zlamanie zasad i reakcje na ten fakt. Ja
    sie nie postaralem wystarczajaco i przyjmuje krytyke na klate. PJ
    przesadzil i nikt mu tego nie wytyka. Nie widzisz roznicy?

    > dzięki :)
    Ja nie mam problemu z przyznaniem sie do bledu (zamierzonego czy nie).

    > że plany
    > bożocielne załatwiła nam już jakieś pół roku temu.
    Byla szybsza. Wypijemy Wasze zdrowie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 14. Data: 2010-05-19 08:34:20
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-19 10:27, doktorski pisze:
    [...]
    > Ale ja nie o tym. Mi chodzi o zlamanie zasad i reakcje na ten fakt. Ja
    > sie nie postaralem wystarczajaco i przyjmuje krytyke na klate. PJ
    > przesadzil i nikt mu tego nie wytyka. Nie widzisz roznicy?

    Jak to nikt??? TY! A to, ze na zasadzie "u was bija murzynów"... to juz
    kwestia (miernego) stajla.

    Poza tym, ja w tresci drugiego postu, miedzy wierszami, ale jednak,
    przeprosilem "z góry" nadwrazliwcow, Ty nie.

    I na koniec - nie widzisz roznicy pomiedzy prywatna, jednorazowa
    sprzedaza, a dzialnoscia firmy / sklepu?

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-05-19 08:36:00
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 19, 10:27 am, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Ja nie mam problemu z przyznaniem sie do bledu (zamierzonego czy nie).

    > Byla szybsza. Wypijemy Wasze zdrowie.

    Kyrrf. Wyjdzie czlowiek na chwile zorganizowac z oranżade i cipsy, a
    tu obiecujacy flejmik wzial i umarl.
    BTW: moje tez wypijcie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 16. Data: 2010-05-19 08:45:12
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 10:34, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Jak to nikt??? TY!
    Ale w zupelnie innej dyskusji a nie w Twoich watkach z ogloszeniem.
    Czy naprawde musiales rozpoczynac drugi watek? Wystarczylo dodac posta
    do pierwszego. 80% czytaczy i tak mialaby go na gorze listy.

    > A to, ze na zasadzie "u was bija murzynów"... to juz
    > kwestia (miernego) stajla.
    Jesli chodzi o stajla to zwroc uwage, ze ja posluguje sie w tej
    dyskusji faktami a nie robie osobistych wycieczek jak Ty.

    > Poza tym, ja w tresci drugiego postu, miedzy wierszami, ale jednak,
    > przeprosilem "z góry" nadwrazliwcow, Ty nie.
    Przyznalem sie do bledu, jesli to Ci nie wystaczy to niniejszym
    przepraszam za paskudny spam.

    > I na koniec - nie widzisz roznicy pomiedzy prywatna, jednorazowa
    > sprzedaza, a dzialnoscia firmy / sklepu?
    W sensie grupy dyskusyjnej i jej zasad? Nie bardzo. Zajrzyj do FAQ.

    pzdr, dr
    14/525

  • 17. Data: 2010-05-19 08:55:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > Idac tym tropem kazdy post na tej i tamtej grupie powinien zaczynac
    > sie od "moim zdaniem..." a konczyc "zapraszam do dyskusji". Ale tak
    > nie jest.

    a powinno. bo tam też nie znam wielu ludzi. ba, tamto to jest jakby to,
    tylko ze zwężką tematyczną. nie myl z HC czy krakufem.

    > Poza tym post *tam* byl do ograniczonej grupy *znajomych*, z prosba a
    > nie reklama.

    no jakoś nikt się nie zainteresował. a gdybyś ubrał w słowa, zapewne tak
    by było. no i nie, tam nie jest grupa znajomych. powtórze się, sporej
    części w ogóle nie znam. część wirtualnie stąd a tylko niewielką cześć IRL.

    > Ale ja nie o tym. Mi chodzi o zlamanie zasad i reakcje na ten fakt. Ja
    > sie nie postaralem wystarczajaco i przyjmuje krytyke na klate. PJ
    > przesadzil i nikt mu tego nie wytyka. Nie widzisz roznicy?

    a ja się w pewien sposób jednak przyciąłem i to nie w temacie. ba, tam
    było [spam]. zwykle nie klikam, tyle, że wiedziałem co znajdę, bo część
    miała stać już dawno w moim garażu :) on reklamuje swój dorobek
    jednorazowy, Ty chcesz zaistnieć na dłużej ze swoim w tym środowisku.
    widzisz różnicę?
    ale masz rację. do Ciebie przyległem bardziej, bo często to robiłem do
    jednolinkowców w treści, potem Kefir się zajął. a do tego Tyś mi trafił
    w dwóch miejscach naraz dokładnie w ten sam sposób.

    > Ja nie mam problemu z przyznaniem sie do bledu (zamierzonego czy nie).

    super

    > Byla szybsza. Wypijemy Wasze zdrowie.

    dzięki.

  • 18. Data: 2010-05-19 09:09:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 10:55, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a powinno.
    W dobie sikacza? Idealista.

    > nie myl z HC czy krakufem.
    Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. Znaczy wiem, ale nie uzywam.

    > no jakoś nikt się nie zainteresował. a gdybyś ubrał w słowa, zapewne tak
    > by było.
    Wnioski wyciagniete.

    > no i nie, tam nie jest grupa znajomych. powtórze się, sporej
    > części w ogóle nie znam. część wirtualnie stąd a tylko niewielką cześć IRL.
    A ja przeciwnie. Musialbym dokladniej policzyc ale szacuje, ze 90%
    znam IRL.
    Musisz czesciej "bywac".

    > widzisz różnicę?
    Juz napisalem PJowi - w sensie zasad grupy/FAQ: nie bardzo.

    > ale masz rację. do Ciebie przyległem bardziej, bo często to robiłem do
    > jednolinkowców w treści, potem Kefir się zajął. a do tego Tyś mi trafił
    > w dwóch miejscach naraz dokładnie w ten sam sposób.
    Dam rade. Tylko nie popadnij preclizm, w tym zlym znaczeniu.

    > dzięki.
    Kefirowe tez.

    pzdr, dr
    14/525

  • 19. Data: 2010-05-19 09:25:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > W dobie sikacza? Idealista.

    hyhy

    > Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. Znaczy wiem, ale nie uzywam.

    wiem, ale TiTM jest jak PRM, tylko węższe *tematycznie* i publiczne. to
    wystarczy, bo pozostała reszta, to pierdolenie tematów i zamknięte grono.

    > Wnioski wyciagniete.

    ok

    > A ja przeciwnie. Musialbym dokladniej policzyc ale szacuje, ze 90%
    > znam IRL.
    > Musisz czesciej "bywac".

    spoko, wokół kampinosu jest sporo miejsc na zloty ;P pierwszy w sobotę :)

    > Juz napisalem PJowi - w sensie zasad grupy/FAQ: nie bardzo.

    a ja tak. sklep to działalność komercyjna. ludzie od przedstawicieli
    tego rodzaju interesu, wymagają. jak na załączonym obrazku. wymagają
    bardziej.

    > Dam rade. Tylko nie popadnij preclizm, w tym zlym znaczeniu.

    a nie, to nie był preclizm. to usenetizm.

  • 20. Data: 2010-05-19 09:33:33
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. [OT]
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości