  • 21. Data: 2010-05-19 10:14:31
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > bo pozostała reszta, to pierdolenie tematów i zamknięte grono.

    No nie wiem czy mnie nie obraziles. No i w czasie zaloby takie slowa...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2010-05-19 10:28:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No nie wiem czy mnie nie obraziles. No i w czasie zaloby takie slowa...

    no topsz, przepraszam za to grono.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2010-05-19 12:48:21
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. [OT]
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 19, 11:33 am, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:60c32f6e-aa6e-4408-af28-2152ac5232cd@
    e21g2000vbl.googlegroups.com...

    > tam tez Cie nie bedzie?
    > opiepszasz sie...;]

    Wcale, tornister do Wrocka mus wozic.

    > a watroba zapomni...:P

    I tak przeladowana wspomnieniami

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 24. Data: 2010-05-19 13:07:48
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-19 10:45, doktorski pisze:
    > On 19 Maj, 10:34, "(pj)"<j...@g...com> wrote:
    [...]
    > Jesli chodzi o stajla to zwroc uwage, ze ja posluguje sie w tej
    > dyskusji faktami a nie robie osobistych wycieczek jak Ty.

    A ić! Wycieranie sobie geby "PJ-otem" w kilku miejscach, to nie
    wycieczka? :-P Bym sie w ogole wiecej nie odzywal, zebys nie wywolal
    mnie tym "PJ-otem" do tablicy.

    > Przyznalem sie do bledu, jesli to Ci nie wystaczy to niniejszym
    > przepraszam za paskudny spam.

    O widzisz! Chcesz, to umisz! ;-)

    Przeprosimy przyjete, EOT.

    p.s. wszystkiego najlepszego z ta Twoja "firma"! :-)

    --
    pozdr
    pj

  • 25. Data: 2010-05-19 14:08:47
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 15:07, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > "PJ-otem"
    Tyno, ale ja nigdzie tak nie napisalem! Podpisujesz sie pj wiec
    napisalem PJa (wielkimi literami!) co nalezy czytac jako "pidzeja".

    > Przeprosimy przyjete, EOT.
    Tak, juz czas.

    > p.s. wszystkiego najlepszego z ta Twoja "firma"! :-)
    To nie moja ale dzieki, przekaze. :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 26. Data: 2010-05-19 19:15:02
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Wcale, tornister do Wrocka mus wozic.

    no jak to tak?
    w likend bozocielny?
    serca nie majom;]

    > I tak przeladowana wspomnieniami

    trza kolekcjonowac mocne wrazenia:P

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 27. Data: 2010-05-19 22:41:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-18 14:10:19 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Stalo sie. Ruszylimy (poki co wersja basic ale raczej wszystko
    > dziala). Jesli ktos bedzie mial konstruktywne uwagi to chetnie sie z
    > nimi zapoznam.
    >
    > http://4motoracing.pl

    Fajne te podnośniki, ale cena krucabomba, kosmiczna - za 2k zł można by
    kupić ze 3 inne, każdy na różną okazję. A tak z ciekawości - da się ten
    adapter założyć z prawej strony, jakby ktoś chciał podłubać akurat po
    lewej?

    Z upierdliwostek - sklep i galeria z niektórych linków otwierają się w
    nowym oknie - irytujące. W menu strony kilkasz w zakładkę "sklep", a
    tam dopiero linka do kolejnej strony. Rozumiem że o modułach Rapid Bike
    dopiero coś więcej napiszecie, dodacie ceny, modele i takie tam? Ze
    sklepu się chyba nie da wrócić do strony głównej - jakiś głębszy sens
    stoi za rozwijaniem 2 portali?

    de Fresz

  • 28. Data: 2010-05-20 06:39:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 20 Maj, 00:41, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Fajne te podnośniki, ale cena krucabomba, kosmiczna - za 2k zł można by
    > kupić ze 3 inne, każdy na różną okazję.
    Tanie nie sa, to fakt, na razie koszty produkcji sa zbyt wysokie zeby
    sciac cene. Ale IMO jak sie zastanowic to jednak gdzies sie to
    kalkuluje. W sumie sam na nie trafilem bo nie odpowiadaly mi ani
    kolyski, ani wozki pod motocykl.

    > A tak z ciekawości - da się ten
    > adapter założyć z prawej strony, jakby ktoś chciał podłubać akurat po
    > lewej?
    Jezeli tylko mozesz go wlozyc w rame (masz symetryczne otwory) to nie
    widze przeszkod.

    > Z upierdliwostek - sklep i galeria z niektórych linków otwierają się w
    > nowym oknie - irytujące.
    OK

    > W menu strony kilkasz w zakładkę "sklep", a
    > tam dopiero linka do kolejnej strony.
    OK.

    > Rozumiem że o modułach Rapid Bike
    > dopiero coś więcej napiszecie, dodacie ceny, modele i takie tam?
    Dokladnie tak. Koncze dogadywac sprawy z Wlochami + chce ustawic
    zasady wspolpracy z tunerami w Polsce. Czyli szukam hamowni :).

    > Ze
    > sklepu się chyba nie da wrócić do strony głównej - jakiś głębszy sens
    > stoi za rozwijaniem 2 portali?
    To jest jeden "portal", choc ja bym tego tak nie nazwal. Info ogolne
    masz w module cms produkty w sklepie.

    Dzieki za uwagi. Poprawie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 29. Data: 2010-05-20 08:58:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-20 08:39:26 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > akurat po
    > Jezeli tylko mozesz go wlozyc w rame (masz symetryczne otwory) to nie
    > widze przeszkod.

    Mojego parcha pomińmy ;-) Zastanawiam się tylko jak to jest z
    wjększością "typowych" motocykli.

    > Dokladnie tak. Koncze dogadywac sprawy z Wlochami + chce ustawic
    > zasady wspolpracy z tunerami w Polsce. Czyli szukam hamowni :).

    Może trza zacząć je (hamownie) sprzedawać? ;-)

    > ębszy sens
    > To jest jeden "portal", choc ja bym tego tak nie nazwal.

    Późno było, miała być oczywiście "witryna". A pytam dlatego, że
    niektórzy robią sobie osobno witrynę dla firmy i osobno dla sklepu (co
    nie zawsze ma sens), a inni wszystko w kupie. Jeśli to ma być to druga
    wersja, to IMHO otwieranie się zawartości w nowych oknach jest
    drażniące, no i przydałoby się jedno z drugim ujednolicić wizualnie
    (sklep ma nieco inną szatę).

    de Fresz