eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleStalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku › Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly
    wtrysku
    Date: Wed, 19 May 2010 11:25:49 +0200
    <6...@f...googlegroups.com>

    doktorski pisze:
    > W dobie sikacza? Idealista.

    hyhy

    > Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. Znaczy wiem, ale nie uzywam.

    wiem, ale TiTM jest jak PRM, tylko węższe *tematycznie* i publiczne. to
    wystarczy, bo pozostała reszta, to pierdolenie tematów i zamknięte grono.

    > Wnioski wyciagniete.

    ok

    > A ja przeciwnie. Musialbym dokladniej policzyc ale szacuje, ze 90%
    > znam IRL.
    > Musisz czesciej "bywac".

    spoko, wokół kampinosu jest sporo miejsc na zloty ;P pierwszy w sobotę :)

    > Juz napisalem PJowi - w sensie zasad grupy/FAQ: nie bardzo.

    a ja tak. sklep to działalność komercyjna. ludzie od przedstawicieli
    tego rodzaju interesu, wymagają. jak na załączonym obrazku. wymagają
    bardziej.

    > Dam rade. Tylko nie popadnij preclizm, w tym zlym znaczeniu.

    a nie, to nie był preclizm. to usenetizm.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5