-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2!voer-me.highwinds-med
ia.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Stałe AWD i zachowanie na śliskiej drodze
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a3jx32vrurdw$.5wqe3vz8gc89$.dlg@40tude.net>
<4st9702vygda$.193bbjex4l177$.dlg@40tude.net>
<nv06hk$pnl$1@mx1.internetia.pl>
<224r6igdbmyf$.zeaewoigkld7.dlg@40tude.net>
<nv2v0s$rko$1@sunflower.man.poznan.pl>
Date: Sat, 29 Oct 2016 22:23:03 +0200
Message-ID: <1tzb57mzhyts7$.py1j27qqamwp.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1477772710 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 89.77.179.152:8301
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3133082767
X-Received-Bytes: 2569
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591028
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 29 Oct 2016 21:58:20 +0200, Scobowski napisał(a):
> Nie bądź Pan , Panie Pyra bezlitosny dla człowieka. Wszyscy neofici są tacy.
> Mi quattro-fanatyzm przeszedł niedawno (już przed czterdziestką! ;-) ),
> niektorym zajmuje to dłużej.
>
> Przyjdzie dzień, i kolega nauczy się czytać specyfikację, potem oglądac
> rozwiązania techniczne a wreszcie - wyciągac wnioski ;-)
>
> IMO: cała ta "symetryczność" to marketingowe pierdolenie: sadzasz mnie
> (100+ Kg) za kierownicą - i juz mamy nierówny rozkład mas w aucie :P
> Choć, nie ukrywam, jakaś elegancja w tym jest.
>
> Generalnie - podoba mi się napęd w subaru. Prawdziwch, starych subaru: z
> dwoma (albo trzeba?) torsenami.
Torseny to Subaru stosowało w tych bogatszych i bardziej sportowych
wersjach z przodu i z tyłu.
Jeśli chodzi o centralny to tam jakąś wynalzczość uprawiali - wiskoza,
czyli wielotarczowe sprzęgło łączące wał przedni i tylny pracujące w smarze
o konsystencji smoły). W nowszych modelach dochodziłą elektronika sterująca
tą częściową blokadą.
> Współczesne - są IMO tylko ciut-ciut lepsze, niż wszystkie
> japonsko/francuskie czy koreanskie jeździdełka z "jakimś" 4x4. ;-)
Tzn. o ile koncepcja stałego napędu jest od zawsze taka sama i niewiele tu
się da zmienić, to wszelkie napędy dołączane przez ostatnie lata bardzo się
zmieniają i kto wie czy dzisiaj to nie jest już pod prawie każdym względem
lepsze rozwiązanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.16 21:01 Tengu
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i