eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStałe AWD i zachowanie na śliskiej drodzeRe: Stałe AWD i zachowanie na śliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2!voer-me.highwinds-med
    ia.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds
    -media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Stałe AWD i zachowanie na śliskiej drodze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a3jx32vrurdw$.5wqe3vz8gc89$.dlg@40tude.net>
    <4st9702vygda$.193bbjex4l177$.dlg@40tude.net>
    <nv06hk$pnl$1@mx1.internetia.pl>
    <224r6igdbmyf$.zeaewoigkld7.dlg@40tude.net>
    <nv2v0s$rko$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Date: Sat, 29 Oct 2016 22:23:03 +0200
    Message-ID: <1tzb57mzhyts7$.py1j27qqamwp.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1477772710 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 89.77.179.152:8301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3133082767
    X-Received-Bytes: 2569
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591028
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 21:58:20 +0200, Scobowski napisał(a):

    > Nie bądź Pan , Panie Pyra bezlitosny dla człowieka. Wszyscy neofici są tacy.
    > Mi quattro-fanatyzm przeszedł niedawno (już przed czterdziestką! ;-) ),
    > niektorym zajmuje to dłużej.
    >
    > Przyjdzie dzień, i kolega nauczy się czytać specyfikację, potem oglądac
    > rozwiązania techniczne a wreszcie - wyciągac wnioski ;-)
    >
    > IMO: cała ta "symetryczność" to marketingowe pierdolenie: sadzasz mnie
    > (100+ Kg) za kierownicą - i juz mamy nierówny rozkład mas w aucie :P
    > Choć, nie ukrywam, jakaś elegancja w tym jest.
    >
    > Generalnie - podoba mi się napęd w subaru. Prawdziwch, starych subaru: z
    > dwoma (albo trzeba?) torsenami.

    Torseny to Subaru stosowało w tych bogatszych i bardziej sportowych
    wersjach z przodu i z tyłu.
    Jeśli chodzi o centralny to tam jakąś wynalzczość uprawiali - wiskoza,
    czyli wielotarczowe sprzęgło łączące wał przedni i tylny pracujące w smarze
    o konsystencji smoły). W nowszych modelach dochodziłą elektronika sterująca
    tą częściową blokadą.

    > Współczesne - są IMO tylko ciut-ciut lepsze, niż wszystkie
    > japonsko/francuskie czy koreanskie jeździdełka z "jakimś" 4x4. ;-)

    Tzn. o ile koncepcja stałego napędu jest od zawsze taka sama i niewiele tu
    się da zmienić, to wszelkie napędy dołączane przez ostatnie lata bardzo się
    zmieniają i kto wie czy dzisiaj to nie jest już pod prawie każdym względem
    lepsze rozwiązanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: