  • Data: 2014-06-24 10:21:01
    Temat: Re: Stała f w DCDC
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:loa110$ucn$1@node2.news.atman.pl...
    > dzięki, ale to nie do końca to, rzygać mi się już chce od tych powskich
    > opisów zjawisk bez podawania żadnych wzorów matematyczno-fizycznych, do
    > tego "upiększanych" angielskimi dżołkami... męka pańska to czytać...

    Skoro sam nie potrafisz rozwiązać tego problemu to Ci podpowiem: Przy
    pierwszych odruchach wymiotnych przestajesz czytać. Moim zdaniem średnio
    rozgarnięty przedszkolak potrafi wymyślić to rozwiązanie.
    A poza tym uparcie chcesz wszystkich zrazić do siebie. Myślisz , że ktoś
    będzie miał ochotę podawać Ci znów jakieś linki po to tylko aby w odpowiedzi
    dostać Twoje narzekania na pograniczu bredni. To jakaś zdiagnozowana choroba
    ?

    > pytanie w sumie do wszystkich, jeśli Ktoś jest w posiadaniu pdfów
    > pokazujących JAKIEKOLWIEK obliczenia przetwornic to chciałbym prosić o
    > podzielenie się...

    Mam nieodparte wrażenie, że Ty jesteś na grupie, a jakoby Cię nie było.
    Przecież już dziesiątki razy była podawana na przykład ta strona:
    http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/smps_e.html
    Zapisz ją sobie raz do ukochanych linków i więcej nie pytaj o jakiekolwiek
    obliczenia przetwornic.

    Czekam na wynurzenia na temat treści tej strony. Przyznam, że nie znam jej,
    bo nie czytałem, ale mam w planie.

    > zapraszam też na moją stronę dla NOWICJUSZY - tu nikt do nikogo się nie
    > przypierdoli gdy Ktoś chce obliczyć rezystor, a nie zna prawa oma...

    Nowicjusze to zazwyczaj osoby w wieku 10..14 lat. Nawet jak same używają w
    obecnych czasach takiego języka to jednak ktoś "doświadczony" nie powinien
    się do nich tak odzywać.
    P.G.