-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder
.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.
highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.i
ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <imevis$lkg$1@inews.gazeta.pl>
<3...@x...googlegroups.com>
<imf35e$lkg$2@inews.gazeta.pl>
<d...@y...googlegroups.com>
<imf534$lkg$5@inews.gazeta.pl>
<8...@v...googlegroups.com>
<imf7ui$il4$1@inews.gazeta.pl>
<2...@f...googlegroups.com>
<imf8g9$il4$4@inews.gazeta.pl> <imfcvu$il4$5@inews.gazeta.pl>
<c...@g...com>
In-Reply-To: <c...@g...com>
Subject: Re: Stal S235JRH
Date: Mon, 16 Jun 2014 13:19:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <539ed2cd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.155.221
X-Trace: 1402917581 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2233 83.10.155.221:53135
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2185
X-Received-Body-CRC: 523058560
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33683
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości
W dniu czwartek, 24 marca 2011 13:21:19 UTC+1 użytkownik Krzysztof
Chajęcki napisał:
>> lipa z tego wyszła - zrobiłem próby na parę sposobów (pozycji szwu)
>> i
>> dalej się łamie. Próbowałem też trochę podgrzać rurę, bez
>> rezultatu. Tzn.
>> pierwsza próba była udana, kolejne niestety nie, nie udało mi się
>> powtórzyć tamtego gięcia, więc nie można tej metody użyć przy
>> produkcji :-
>A dalczego nie użyjesz kolan hamburskich?
>W barierkach często kolana są stosowane.
Stary temat ...
sa tez miliony barierek bez kolan.
Ba, pytajacy sam je robil bez kolan, ale potem cos rury nie chcialy
sie wygiac tak jak wczesniej.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.20 19:50 m...@g...com
- 05.08.20 21:11 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=