  • 1. Data: 2011-12-27 19:06:36
    Temat: Stacyjka
    Od: keyrosa <keyrosa@_NOSPAM_o2.pl>

    witam

    mam pytanie do znawców tematu, czy stacyjka z kawasaki ninjy '97 będzie
    pasować do kawasaki ninjy '97?

    dzięki z góry za odpowiedzi

  • 2. Data: 2011-12-27 19:38:22
    Temat: Re: Stacyjka
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-12-27 20:06, keyrosa pisze:
    >czy stacyjka z kawasaki ninjy '97 będzie
    > pasować do kawasaki ninjy '97?

    Pytanie godne forum Ścigacza ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-12-27 20:11:55
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "keyrosa" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > mam pytanie do znawców tematu, czy stacyjka z kawasaki ninjy '97 będzie
    > pasować do kawasaki ninjy '97?

    Nie jestem znawcą, ale mogę odpowiedzieć: tak, stacyjka do kawasaki ninja z
    1997 r. będzie pasowała do kawasaki ninja z 1997 roku ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-12-27 20:41:04
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]
    > witam
    >
    > mam pytanie do znawców tematu, czy stacyjka z kawasaki ninjy '97 będzie

    ROTFL. Pytanie roku. Do FAQ'a moze? ;)

    > --

    Sie wie ;)

    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-12-27 22:49:14
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nie jestem znawcą, ale mogę odpowiedzieć: tak, stacyjka do
    > kawasaki ninja

    Jak nie jesteś znawcą to czemu go poprawiasz? To pewnie jakich
    chiński wynalazek, Ninjyang ;)

    --

    morghul

  • 6. Data: 2011-12-28 08:48:28
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup

    >Jak nie jesteś znawcą to czemu go poprawiasz? To pewnie jakich chiński
    >wynalazek, Ninjyang ;)

    Onienienie, ja nikogo nie poprawiałem! Odpowiedziałem zgodnie z prawdą i
    własnym sumieniem.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2011-12-28 09:22:20
    Od: keyrosa <keyrosa@_NOSPAM_o2.pl>

    keyrosa napisal

    > witam

    > mam pytanie do znawców tematu, czy stacyjka z kawasaki ninjy '97 będzie
    > pasować do kawasaki ninjy '97?

    > dzięki z góry za odpowiedzi

    > --

    z 97 do 87 miało być;p