  • 1. Data: 2011-12-27 16:23:14
    Temat: Hydroplaning
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=6TRCroy3DKs&feature=r
    elmfu

    Jak kiedyś jeden przeszedł się pieszo po wodzie to cud był :)
    A teraz jeżdżą ludziska po niej motocyklami i nic - co za
    czasy...

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2011-12-27 17:06:18
    Temat: Re: Hydroplaning
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2011 17:23, Hinek pisze:
> [...]
    >
    > Jak kiedyś jeden przeszedł się pieszo po wodzie to cud był :)
    > A teraz jeżdżą ludziska po niej motocyklami i nic - co za

    A czy on czasem nie jedzie po dnie tej kałuży?

  • 3. Data: 2011-12-27 17:52:47
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > A czy on czasem nie jedzie po dnie tej kałuży?

    Stoi tam gosc i ma wody do pasa!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2011-12-27 17:58:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

> [...]
    >
    > Jak kiedyś jeden przeszedł się pieszo po wodzie to cud był :)
    > A teraz jeżdżą ludziska po niej motocyklami i nic - co za

    skoro da sie biegac....
    http://www.youtube.com/watch?v=Xk_DigoxzTM

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-12-27 17:59:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    elmfu

    > A czy on czasem nie jedzie po dnie tej kałuży?

    Po palikach!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-12-27 18:08:42
    Temat: Odp: Hydroplaning
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Hinek" za bardzo wierzy zmysłom:

    > Stoi tam gosc i ma wody do pasa!

    A może tak jak w tym starym dowcipie: Facet łapie złota rybkę i ma tylko
    jedno życzenie: mieć fajfusa do ziemi. Rybka na to: żaden problem! Po chwili
    facet wrzeszczy wniebogłosy: Luuuuudzie, nogi mi ucięli!

    Zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2011-12-27 18:19:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Tej opcji nie wziąłem pod uwagę :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-12-30 08:11:30
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2011-12-27 18:58, Arni pisze:
    elmfu

    > skoro da sie biegac....
    > http://www.youtube.com/watch?v=Xk_DigoxzTM

    biegali po pomoście
    http://www.youtube.com/watch?v=vblhBmHKW5s

  • 9. Data: 2011-12-30 12:17:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-30, Anjay <g...@i...pl> wrote:

    > biegali po pomoście
    > http://www.youtube.com/watch?v=vblhBmHKW5s

    No jeden 2000 lat temu po palikach chodzil :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200