  • Data: 2017-04-06 16:48:33
    Temat: Re: Stacjonarny mp3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Wydawało mi się, że istnieją karty graficzne, gdzie bitów jest tyle
    >właśnie...

    Ale to jest FIFO. Nie ma 64 czy 256 bitow, tylko pamiec 64 lub 256
    (lub 4096) slow po 9 bitow.

    >Ale wtedy parzystości...

    albo ECC. Albo uwazamy, ze grafika jest przejsciowa, i nie trzeba jej
    zabezpieczac bitami kontrolnymi :-)

    Ale sprawa krzemowa jest - zwyklych pamieci DRAM raczej nie widzialem
    9-bit. Choc do koncepcji kwadratu by pasowalo :-)

    J.