eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-25 11:07:54
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Rozumie, przynajmniej częściowo.

    W trybie emulacji 3270 nie powinien :-)

    >Jasne.

    >Dostaje ASCII, wie że to ASCII, więc nie zamienia. Normalnie nie
    >można
    >odróżnić ASCII od EBCDIC.

    https://en.wikipedia.org/wiki/EBCDIC
    Taki znak C1 wypada zamienic na 41 aby sie pokazalo A.
    Ale jak sie dostanie 42 ? Puste pole w ebcdic, dobrze byloby zamienic
    na spacje ... ale jak sie nie zamieni wcale, bo nie wiadomo na co, to
    na terminalu ascii bedzie prawidlowe B.

    J.