  • 71. Data: 2010-05-11 21:47:20
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <b...@b...com> wrote in message
    news:hsb9f0$vku$2@cougar.axelspringer.pl...

    > NIENIENIE>

    Nigdzie nie pisałem że Ty napisałeś że odróżniasz BP od Orlenu,
    lecz że odróżniasz benzynę ze złej stacji od tej z dobrej stacji...
    Nazwy stacji sobie dopowiedziałem. Nie czepiaj się.

    > Podaj cytat ze mnie, gdzie rzekomo coś takiego twierdzę.

    Podaj cytat w którym twierdzę, że praca silnika się nie liczy :-)

  • 72. Data: 2010-05-16 17:38:25
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Pszemol wrote:
    > "Bydlę" <b...@b...com> wrote in message

    > No to jest ta empiria czy jej nie ma?

    Czego nie rozumiesz w zdaniu:

    Napisz, to ci wyjaśnię o co chodzi w tym tekście.

    > Gdzie zatankowałeś 70 litrów?

    Wskaż cytat ze mnie, w którym twierdzę, że gdzieś tak zatankowałem.

    --
    Bydlę

  • 73. Data: 2010-05-16 17:39:22
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > Nazwy stacji sobie dopowiedziałem. Nie czepiaj się.

    > Podaj cytat w którym twierdzę, że praca silnika się nie liczy :-)

    OK - rozwiałeś me wątpliwości odnośnie twej osoby.

    --
    Bydlę