  • 41. Data: 2010-05-08 17:04:15
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 16:43:59 +0200, "kml" <A...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj w archiwum, wątek był dosyć spory.

    Anienienie.
    Pszemol ma jakąś teorię - wg tego, co napisał można odnieść wrażenie,
    że praca silnika się nie liczy (nie zależy od jakości paliwa).
    Więc czekam obszerne wyjaśnienie fenomenu. ;)

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2010-05-08 17:08:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message

    > A ja mam nadzieję, że nie poprzestaniecie na wzajemnnym kwitowaniu i
    > dowiem się, na podstawie czego należy oceniać po zatankowaniu.
    > :-)

    Po zatankowaniu możesz najwyżej stwierdzić, że paliwo jakie zatankowałeś
    jest do dupy, bo się w zbiorniku na stacji oddzieliła frakcja z alkoholem...
    Poza tym, różnice pomiędzy paliwami są nie do zauważenia w czasie
    normalnej jazdy jednym samochodem.

  • 43. Data: 2010-05-08 17:12:58
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Anienienie.
    > Pszemol ma jakąś teorię - wg tego, co napisał można odnieść wrażenie, że
    > praca silnika się nie liczy (nie zależy od jakości paliwa).
    > Więc czekam obszerne wyjaśnienie fenomenu. ;)

    O, gupi ja... nie zajarzyłem... hańba mi :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 44. Data: 2010-05-08 17:18:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > alkoholem...
    > Poza tym, różnice pomiędzy paliwami są nie do zauważenia w czasie

    Są tak samo niezauważalne jak cichsza praca silnika oraz mniejsze spalanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2010-05-08 17:34:37
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 17:08:53 +0200, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Po zatankowaniu możesz najwyżej stwierdzić, że paliwo jakie zatankowałeś
    > jest do dupy,

    A, to oddycham z ulgą.
    Nihil novi sub sole - tak właśnie oceniam paliwa.
    Jest jak było - dobrze, jest gorzej - źle.
    :-)

    Wciąż można na tej zasadzie oceniać stacje paliw:

    tanio i dobrze
    tanio i niedobrze
    drogo i dobrze
    drogo i niedobrze

    A o to chodziło.
    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2010-05-08 18:12:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-08 10:35, jerzu pisze:
    (...)
    > A ja tankowałem kilka razy na stacji przy Realu i jakoś mi spalanie
    > nie wzrosło. Ani w beznynowym, ani w dieslu.

    Ja niby też tankowałem w tym miejscu, ale bez rewelacji :)

    > A tak BTW - ta stacja
    > należy od dłuższego czau do koncernu Statoil.

    1-2-3 - tani Statoil :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 47. Data: 2010-05-08 22:07:37
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sat, 8 May 2010 14:29:58 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Na jednej stronie widzę ceny na dzień dobry i to po bożemu. (czarno nia
    > białym ;-))

    Na tym linku co podałem też .............

    > Na drugiej - widzę, że muszę szukać gdy znajdę, muszę się rejestrować,
    > inaczej widzę fałszywe wyniki.
    > Być może to, co proponujesz jest lepsze.
    > Ale do szybkiego sprawdzenia ceny z pewnością nie.

    Jest lepsze gdyż najpierw to pierwsze znalazłem ale aktualizacji mniej.

    W tym drugim po rejestracji masz coś takiego jak "moje stacje" i potem na
    jednej stronie masz WSZYSTKIE stacje które dodałeś do ulubionych....

    Tu masz przykłady:
    http://img219.imageshack.us/g/stacje1.png/

    W drugim szczegóły stacji (omawiane Auchan Górczewska) - poniżej są
    historie każdego z paliw, potem jeszcze mapa gdzie jest stacja a jeszcze
    niżej komentarze userów (nie mieści się na screenshocie).

    > No tak, ale wolę tankowanie traktowć jako osobną czynność.
    > I po prostu, bedąc w okolicy zatankować taniej - w granicach rozsądku.

    Ja też - generalnie często tankuję na Tesco gdy wiem że Auchan zawalone -
    różnica mała a zazwyczaj bez kolejek (bądź tankuje późno gdy Auchan już
    zamknięte)

    Raz skorzystałem z 5gr taniej bo akurat miałem jakiś paragon na >100zł i
    kupon dostałem...

    > A to dobra informacja - nie lubię tankować inaczej, niż rano lub wieczorem. :-)

    Na Auchan rano nie ma kolejek więc często tankuję rano przed praca :)
    Chyba najgorzej jest w weekend i po południu jak ludzie po pracy się
    tankują....

  • 48. Data: 2010-05-08 22:11:41
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    >A ja tankowałem kilka razy na stacji przy Realu i jakoś mi spalanie
    >nie wzrosło. Ani w beznynowym, ani w dieslu. A tak BTW - ta stacja
    >należy od dłuższego czau do koncernu Statoil.

    Ja tam w sumie tankowalem prawie zawsze, bo mam blisko i jest tanio.
    Natomiast dzis zatankowalem na trasie lubelskiej na BP do prawie pustego
    baku i szok. Samochod spalil mi 1,5l mniej przy tej samej sredniej i
    stylu jazdy, no i chodzil duzo lepiej i ciszej.
    Przerzucam sie na jakis czas na BP, zeby sprawdzic miarodajnosc ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 49. Data: 2010-05-08 22:36:53
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 22:07:37 +0200, ALGI <a...@N...o2.pl> said:

    > Na tym linku co podałem też .............

    Nie.
    Chcesz zakładu?
    :-)

    > Jest lepsze gdyż najpierw to pierwsze znalazłem ale aktualizacji mniej.

    To nie ma znaczenia.
    Wpisuję adres, województwo, miasto, rodzaj paliwa, kilk i mam.
    vs
    wpisuję adres, muszę znaleźć odsyłacz do cen paliw (po cholerę?
    przecież właśnie tego chcę się dowiedzić - dlaczego ktoś to schował?),
    klik, muszę się zarejestrować podając fałszywy adres e-mail, żeby mi
    gównażeria nie spamowała tego prawdziwego, klik i dopiero wtedy mogę
    się czegoś dowiedzieć.
    (wspominać o pierwszej reakcji na widok strony z cenami? no to wspomnę:
    "...co za łosie - mają to spier...p[sute, bo wszędzie jest taka sama
    cena!...")

    > W tym drugim po rejestracji

    No właśnie o tym piszę.
    ;>

    > masz coś takiego jak "moje stacje" i potem na
    > jednej stronie masz WSZYSTKIE stacje które dodałeś do ulubionych....
    >

    > Tu masz przykłady:
    > http://img219.imageshack.us/g/stacje1.png/

    Bleee...
    (serio - nie lubię takich zestawó kolorystycznych)
    Nieczytelne.

    Wolę - gdy szukam cen ropy - widzieć tylko ceny ropy, a rozbawił mnie
    wykres zmian cen w czasie. Po co mi on, skoro chcę wiedzieć ile
    kosztuje, a nie ile kosztowało kiedyś? :-)))

    > Na Auchan rano nie ma kolejek więc często tankuję rano przed praca :)

    W lecie parkujesz pod churką?
    (tak pytam, bo mi kiedyś pokazano auto zatankowane nad ranem do pełna i
    wygrzane potem przez 8 godzin. było mokro...)

    > Chyba najgorzej jest w weekend i po południu jak ludzie po pracy się
    > tankują....

    To to pikuś - myjnie w weekend - to jest hardcore!
    :-)

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2010-05-09 12:47:42
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Kierowca" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Z których stacji benzynowych w Warszawie
    > warto korzystać biorąc pod uwagę jakość
    > paliwa (benzyna 95) i jego cenę?
    >
    > Pozdrawiam
    Jak zwykla 95 to jakość prawie wszędzie taka sama. Jeśli chodzi o cenę to
    polecem Lukoil i BP w weekendy, a w zwykłe dni tygodnia Neste. Ja z reguły
    tankuję na Lukoilu Połczyńska róg Lazurowej albo na Neste na Kleszczowej lub
    Łopuszańskiej. Jak do tej pory na jakości zarówno 95 jak i ON się nie
    zawiodłem.