    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stabilizator low drop
    Date: Thu, 28 Jan 2016 13:07:57 +0000
    <n857pk$fcs$1@node1.news.atman.pl> <n85885$k4q$2@usenet.news.interia.pl>
    <n8592e$gl1$1@node1.news.atman.pl> <n859j5$nmi$1@usenet.news.interia.pl>
    <n859on$gl1$2@node1.news.atman.pl> <n85d5l$v9m$1@usenet.news.interia.pl>
    <n85eql$mjk$1@node1.news.atman.pl> <n85oj5$m6v$1@dont-email.me>
    <n85p5n$n8i$1@dont-email.me> <n88ajh$ued$1@usenet.news.interia.pl>
    <n88sf1$8pf$1@dont-email.me> <n89our$qf1$1@usenet.news.interia.pl>
    <n8a25s$op5$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n8a341$28k$1@usenet.news.interia.pl> <n8a88g$rnk$1@dont-email.me>
    <n8a9bo$tb3$1@usenet.news.interia.pl> <n8b35b$ulq$2@dont-email.me>
    <n8bdrs$8nu$2@usenet.news.interia.pl> <n8bm6d$l27$1@dont-email.me>
    <56a9c0fb$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <n8csh7$v7l$1@dont-email.me> <n8cuke$31d$2@usenet.news.interia.pl>

    niebieski pisze:
> [...]
    [..]

    > Tutaj jest charakterystyka takiego dynama, moc w zależności od
    > rezystancji obciążenia:
    >
    > http://www.n-s.pl/krudnik/nx30/r/R_RP.png

    To teraz pytanie jaka jest metoda pomiaru, wtedy będziemy wiedzieć czego
    to jest moc, wejście czy wyjście układu. Jeśli to jest pomiar na wyjściu
    prądnicy to rowerzysta musi dostarczyć tą moc zmierzoną + straty dynama.
    Przy niskiej rezystancji obciążenia, rezystancja wewnętrzna dynama i moc
    na niej wydzielona jest istotnym elementem. Najlepiej zakręcić dynamem
    przy pomocy silnika elektrycznego którego pobór mocy zmierzymy, wtedy
    jest wszystko ze stratami układu włącznie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html