  • Data: 2010-12-13 22:55:06
    Temat: Re: "Sta³ka" do Nikona D90
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gil napisa&#197;&#8218;:
    jak bud&#197;&#188;et pozwoli
    to Sigma.

    > Albo "Nikkora" albo "Nikona". Zdecyduj siÄ&#8482; :)
    >
    > m.

    Masz rację!. Już rok temu zdecydowałem się więc na stałkę Nikona 35 ze względu
    na cenę i mnie krew trochę zalewa. Bo jest bardzo dobry na pełnym świetle.
    Ale w takich warunkach to i kit Nikkora 18-55 jest ostry.
    Tymczasem taki obiektyw 1,8 kupuje się aby trochę słabego światła zastanego
    wykorzystać.
    I tu jest problem z 1,8 i autofokusem przy 1/30s sam obiektyw jest mało ostry
    (niektórzy mówią że jest ostry od pełnej dziury) a autofokus ostrzy w około 33
    procentach dobrze. Może mi się słaby trafił.