eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚrubki w gaźniku - do czego służą?Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
  • Data: 2012-06-24 18:46:08
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: benywariat <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Cze, 18:05, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    >
    > > Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.
    >
    > Z 2T to jest tak smiesznie, ze sporo zalezy od kierownika. Durna MZ'ta TS
    > 250/1 potrafila spalac w zaleznosci czy jechalem ja (~10l/100km) czy ojciec
    > (~6l/100km).
    >
    > > Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie.
    >
    > Czyli w ogole ciagnie zbyt duzo paliwa. Na moje to poziom paliwa, albo ktos
    > kombinowal z iglica.
    >
    > > Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    > > zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok.
    >
    > Jesli swieca czarna to znaczy, ze dobrze ustawiony bedzie palil niewiele
    > wiecej. Po prostu troche poprzestawiane.
    >
    > > Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.
    >
    > Nie moge teraz znalezc - to bylo jakies forum i dyskusja o tym gazniku, tak
    > wiec niekoniecznie musi sie zgadzac z tym silnikiem.
    >
    > > Wolałbym nie otwierać gaźnika,
    >
    > Nic trudnego. To jest singiel do tego 2T - tego nie da sie bardzo popsuc;)
    >
    > > moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    > > śrubkami jeśli chodzi o gaźnik.
    >
    > Ja mam taka filozofie (moze mylna), ze krecic powinno sie jedna srubka (ta
    > od wolnych obrotow). Producent dobral parametry tak, zeby przy takich a nie
    > innych ustawieniach powinno byc dobrze, a jesli jest zle to znaczy, ze cos
    > gdzies jest nietak. Jesli trzeba mocno przestawic srubke od mieszanki, to
    > znaczy ze gdzies jest syf, membrana zle dziala, poziom paliwa jest zly,
    > iglica jest w zlym polozeniu, albo milion innych powodow.
    >
    > Oczywiscie sa wyjatki od reguly, niektore moto byly ustawiane tak, aby np.
    > mogly spelniac normy emisji i wtedy przestawienie jest uzasadnione.
    >
    > --
    > pzdr:
    > Ivam
    >
    > scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

    hmm powiem tak kazdy gaznik jest inny takm jak i silnik wiec po to
    jest regulacja zeby dostosowac ja do konkretnego silnika jak by mial
    jeszce swiece colortune to moze zobaczyc wizulanie jak to wyglada ze
    nastawy fabryczne sobie a rzeczywistosc sobie

    --

    pozdr Beny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: