  • Data: 2014-02-28 17:56:53
    Temat: Re: Środkowy pas na S8
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-28 17:07, Artur Maśląg wrote:

    > To Twój pomysł z taka interpretacją.

    Dobra - niech ci będzie. Spójrz sobie na Konwencję Wiedeńską w sprawie
    znaków i sygnałów. Zobacz sobie załącznik z przedstawieniami znaków. Weź
    sobie na przykład znak "przejście dla pieszych". Inny niż nasz - no
    trochę inny - teraz zdelegalizuj wszystkie przejścia, wszak są oznaczone
    innym (trochę) znakiem, a ty masz pragnienie posługiwać się definicją z
    KW a nie PoRD.

    > Nie obchodzi mnie żadna definicja marchewki w EU, a dyskusja jest
    > o Konwencji wiedeńskiej o ruchu drogowym z 1968 roku.

    To jak cię nie obchodzi, to nie dyskutuj.

    > To znowu twój pomysł i twój potworek. Może spróbuj w temacie.

    Masz wyżej.

    Shrek.