  • Data: 2014-02-28 17:07:30
    Temat: Re: Środkowy pas na S8
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-28 16:40, Shrek pisze:

    > Oczywiście.

    To dobrze, że chociaż tyle.

    > Z tym, że przypadek oceniasz pod względem całości KW i PoRD
    > i dopiero jak ci wyjdzie, że jest niezgodnie to bierzesz interpetację
    > według KW. A nie bierzesz sobie definicję wyprzedzania z KW wstawiasz do
    > PoRD (który ma inną) i patrzysz co za bzdura ci wyjdzie.

    To Twój pomysł z taka interpretacją.

    > Otóż to.

    Skoro tak, to i w zakresie definicyjnym musi być zgodny.

    > I jak pomimo innych definicji i zapisów wynika to samo, to jest
    > zgodny, jak wynika co innego to wyższość ma konwencja (w całości).

    Nie, konwencja ma wyższość nie w całości, a w zakresie kolizji z
    PoRD. W przeciwnym wypadku miałbyś inną kolejną źródeł prawa.

    > Na przykład wiadomo powszechnie, że dla UE marchewka jest owocem (żeby

    Nie obchodzi mnie żadna definicja marchewki w EU, a dyskusja jest
    o Konwencji wiedeńskiej o ruchu drogowym z 1968 roku.

    > wyszedł dżem;). I nie ma problemu - tak im wygodniej - ich sprawa. Ty
    > jednak upierasz się, żeby do naszych norm wstawić ich definicję
    > marchewki i po naszemu wyjdzie ci, że ichny dżem to nasz kompot:P

    Zapomniałeś jeszcze o krzywiźnie banana, uznaniu ślimaka za rybę etc.
    Ciekawe jeszcze jakie bzdury przytoczysz z braku argumentów
    w rzeczonej sprawie. Przy okazji możesz poszukać czym się różnią
    wewnętrzne przepisy unijne w kwestiach finansowo-gospodarczych
    od umów międzynarodowych, których członkiem nie jest EU i powstały
    długo przed nią.

    > To ty tworzysz potworki jak wyżej.

    To znowu twój pomysł i twój potworek. Może spróbuj w temacie.