  • Data: 2024-09-22 01:01:06
    Temat: Re: Sprzęty z Lidl-a
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:vcn4dp$uh9$1@news.chmurka.net>
    user pytajacy pisze tak:

    > Do niedawna wydawało mi się że sprzęty z Lidl-a są w miarę
    > porządnej "niemieckiej" jakości...
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to
    > stwierdzam że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...
    > Też macie takie zdanie?

    i tak i nie bo np klucze dynamometryczne nadal działają, wiertła wiercą
    choinki wiercą a elektronarzędzia to słabe są do poważniejszej pracy.

    To jeden gwozdzik przewiercić na obrazek powiesić.

    Fleksy nie widziałem, wiertarki słabe, klucz udarowy słaby.
    Być może SDS troche pożyje ale generalnie to prawie zabawki.

    To już lepiej kupić Celme.

    https://sklep.celma.com.pl

    albo coś z Jula

    --