  • 21. Data: 2011-01-22 10:08:07
    Temat: Re: Sprzętowa kalibracja EIZO S/SX jest już faktem.
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > To mam ju okre lone i wiem ile wynosi. Problemem jest to, e nie da si
    > bezpo rednio to tej EIZOwskiej aplikacji wpisa wsp rz dnych
    > chromatycznyh punktu bieli i dlatego my l nad tym jak to wykombinowa
    > eby by o dobrze.

    Nie da się, bo ZTCW EasyPix nie ma możliwości definiowania własnych
    wtpt jako celów kalibracji. Można ew. wyregulować wtpt ręcznie
    Argyllem i zlinearyzować monitor do natywnego punktu bieli.

  • 22. Data: 2011-01-22 10:20:54
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Sat, 22 Jan 2011 02:08:07 -0800 (PST), Czornyj <m...@c...pl>
    says...

    > Nie da się, bo ZTCW EasyPix nie ma możliwości definiowania własnych
    > wtpt jako celów kalibracji. Można ew. wyregulować wtpt ręcznie
    > Argyllem i zlinearyzować monitor do natywnego punktu bieli.

    No ale właśnie wg. tego co napisał Tom01 po kalibracji można jeszcze
    ręcznie dostroić punkt bieli po czym następuje rekalibracja i tu
    upatrywałbym możliwości wprowadzenia tych korekt. Co do kalibracji do
    natywnego to nie jestem taki pewny. Po pierwsze nie widać tam nigdzie
    opcji kalibracji do natywnego, a po drugie skoro to kalibracja sprzętowa
    to na chłopski rozum kalibracja do natywnego oznacza własnie dokładnie
    to, czyli kalibrację do natywnej bieli monitora.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 23. Data: 2011-01-22 12:04:47
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-22 11:20, darzur pisze:
    > No ale właśnie wg. tego co napisał Tom01 po kalibracji można jeszcze
    > ręcznie dostroić punkt bieli po czym następuje rekalibracja

    Można.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!